احداث مسیر دوچرخه سواری در پادگان جی

فروردین ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۹ از ایجاد مسیر دوچرخه سواری در پادگان جی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسین سلطانی شهردار منطقه ۹ با اشاره به توافقات نهایی با دست اندر کاران ذیربط ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرار گاه خاتم الانبیا در خصوص طرح های پادگان جی از ایجاد مسیر دوچرخه سواری در این محدوده نظامی خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: با اجرای این عملیات ادامه خیابان استاد معین و اتصال آن به خیابان ۳۰ متری جی با گذر از پادگان جی، میزان قابل توجهی به شبکه معابر منطقه و همچنین شبکه دوچرخه سواری این بخش از پایتخت افزوده می گردد.

وی تصریح کرد: عرض سواره رو در این مسیر که به طول ۹۰۰۰ متر است حدود ۱۰ متر بوده و با وجود ۳ متر رفیوژ میانی در ۱۴ متر باقیمانده مسیر دوچرخه سواری در نظر گرفته شده و همچنین بحث هدایت آبهای سطحی نیز در آن گنجانده شده است.

سلطانی افزود: بر اساس طرح فشار و عمران در امتداد خیابان استاد معین و اتصال آن به ۳۰ متری جی حدود ۳ متر برای مسیر پیاده رو و ۲٫۵ متر مسیر دوچرخه سواری در این معبر شمالی –جنوبی در نظر گرفته شده که پس از عملیات خاکبرداری و بر اساس فاز بندی معین اجرایی می گردد.
وی خاطر نشان کرد: به زودی شرایط لازم برای تجهیز کارگاه و آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) فرهم می گردد و ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) علاوه بر گشودن محورهای تازه و خارج کردن محورهای جنوب غرب از ترافیک سنگین و درهم فشرده، بافت فرسوده و متراکم شده نیز با تحول بزرگ رو به رو می کند.

سلطانی خاطر نشان کرد: اجرای کامل طرحهای پیرامون پادگان جی،توسعه سرانه فضای سبز سطح محدوده و کاهش بار ترافیکی و روان سازی عبور و مرور را در برداشته و در ابعاد متخلف بسیار مطلوب را به شهروندان ارائه می دهد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.