احداث چهارمین دانشکده دندانپزشکی کشور در دانشگاه آزاد بروجرد

۲۵ام بهمن ،

رییس دانشگاه آزاد بروجرد گفت: چهارمین دانشکده دندانپزشکی کشور در این واحد ایجاد شد.

دکتر احمد سیف در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه لرستان، افزود: تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد این واحد با احتساب پردیس علوم و تحقیقات به ۴۶ رشته رسیده که از این لحاظ واحد بروجرد رتبه دوم منطقه ۵ را به خود اختصاص داده است.

وی اظهارکرد: با ایجاد این رشته مجموع رشته‌های پزشکی این واحد به پنج رشته مامایی، پرستاری، علوم آزمایشگاهی، بهداشت حرفه‌ای و دندانپزشکی افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با بیان اینکه برای ساخت ساختمان این دانشکده ۳۲میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: برای تجهیز این دانشکده ۵۰میلیارد ریال تجهیزات خریداری شده است.

دکتر سیف ادامه داد: وسعت این دانشکده ۶۷۰۰ متر مربع بوده که این افتخار بزرگ پس از شهرهای تهران، شیراز و اصفهان به عنوان چهارمین شهر نصیب واحد بروجرد شده و امیدواریم بتوانیم پس از سه دوره فارغ‎‏التحصیلی اقدام به ایجاد دکتری تخصصی دندانپزشکی کنیم.

وی اذعان کرد: بزرگترین کلینیک دندانپزشکی به وسعت ۶۳۰۰ متر مربع با ۲۰ بخش عمومی و تخصصی در آینده نزدیک در این واحد دانشگاهی احداث خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود ۱۴۰ رشته کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری در این واحد فعال بوده و بیش از ۱۴ هزار دانشجو در این واحد مشغول به تحصیل می باشند.

دکتر سیف با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای این واحد اضافه کرد: پژوهشکده اساتید در این واحد احداث شده که تجهیزات آن به طورتدریجی وارد می‌شود و سال آینده راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلینیک بیماری‌های خاص نیز در دانشگاه آزاد بروجرد احداث شده که مراحل سفت کاری آن به اتمام رسیده است، گفت: همچنین ۵۰ هزار متر فضا به این دانشگاه افزوده شده که سال آینده افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد افزود: با توجه به اقدامات انجام شده هنوز کار بسیاری برای انجام وجود دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.