احداث ۵ پردیس دانشگاهی در استان لرستان

۳ م دیماه ،

رییس دانشگاه پیام نور لرستان از اجرای عملیات ۵ پردیس دانشگاهی در استان خبر داد.

دکتر حسن علی‎زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، افزود: در ایام‎الله دهه فجر از ساختمان آموزشی کوهدشت با مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع که شامل ۴ آزمایشگاه، کلاس‎های آموزشی و پایگاه اینترنتی کامپیوتر است، بهره‎برداری می‌شود.

وی ادامه داد: مجموع اعتباری که برای ساخت ساختمان آموزشی و تجهیز آزمایشگاه‎ها و کتابخانه‎های دانشگاه پیام نور کوهدشت هزینه شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان با بیان اینکه در دهه فجر ۵ آزمایشگاه در واحد الشتر به مساحت ۳۰۰ متر و با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان به بهره‎برداری خواهد رسید، اضافه کرد: در شهرستان الیگودرز نیز یک سالن ورزشی چندمنظوره با مساحت ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع به بهره‎برداری خواهد رسید.

علی‎زاده اعتبار هزینه شده برای احداث سالن ورزشی چندمنظوره دانشگاه پیام نور الیگودرز را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برشمرد و یادآور شد: از لحاظ اعتباری برای پروژه‎های عمرانی دانشگاه پیام نور استان مشکلی نداریم چراکه با حمایت سازمان مرکزی، اعتبار لازم از محل شهریه دانشجویی تامین شده و خوشبختانه تاکنون هیچ پروژه‎ای از پردیس‎های دانشگاه متوقف نشده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات اجرایی ۵ پردیس دانشگاهی در مراکز دانشگاه پیام نور لرستان درحال اجراست، خاطرنشان کرد: این پردیس‎های دانشگاهی در شهرستان‎های خرم‎آباد، الشتر، کوهدشت، دورود و الیگودرز در دست ساخت می باشند که تا هفته دولت یعنی نیمه دوم سال ۹۲ به بهره‎برداری خواهند رسید.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان تصریح کرد: در این پردیس‎ها فضاهای آزمایشگاهی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و … در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.