احسان حاجی‌علی‌عسگر با دو اثر تازه می‌آید

۰۸م آذر ،

آلبوم ˝داد دل˝ و ˝حدیث عشق˝ به خوانندگی احسان حاجی علی عسگر به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

احسان حاجی علی عسگر، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: هم اکنون دو اثر موسیقایی در دست انتشار یافتن دارم که این آثار بعد از طی کردن مراحل نهایی به زودی روانه بازار موسیقی می گردد.

این خواننده در ادامه افزود: آلبوم “داد دل” شامل ۱۲ قطعه است و نام بعضی از قطعات آن داد دل، مرغ دل، نوبت عاشقی، راز دل دیوانه و…. است. همچنین یک قطعه از این اثر به تکنوازی اختصاص دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین اثر دیگری با عنوان “حدیث عشق” در دست انتشار یافتن دارم که این اثر شامل تصانیف قدیمی بازنویسی شده است و اشعار آن از مولانا است ، همچنین قطعات آن در دستگاه ماهور و اصفهان است.

احسان حاجی علی عسگر در ادامه تاکید کرد: آلبوم “داد دل” بعد از محرم و صفر و آلبوم “حدیث عشق” اواخر سال جاری روانه بازار موسیقی می گردد.

این خواننده در پایان دربارهٔ اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این اثر موسیقایی رضا موسوی زاده ( تنظیم کننده/آهنگساز)، وحید عسگریان (ناظر ضبط)، سارا سلطانی (همخوان)، امیرحسین نعمت اللهی (کمانچه)، مهدی تیموری (نی)، علی گرامی (تنبک/دایره)، کیوان علی محمدی (دف)، امیر امیری مقدم (سنتور) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند، همچنین من به عنوان خواننده با این گروه همکاری می کنم.
 

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.