احمدزاده: بدشانسی دست از سر ما بر نمی‌دارد

۳۰م دیماه ،

سرمربی تیم ملوان با اشاره به باخت تیمش مقابل نفت تهران گفت: بدشانسی دست از سر ما برنمی‌دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمدزاده پس از بازی با نفت تهران گفت: ما بازی را خوب آغاز کردیم و بر خلاف جریان بازی آن‌ها روی یک ضربه کرنر به گل رسیدند و در نیمه دوم وقتی پنالتی به ضرر ما گرفته شد، شیرازه تیم ما از هم پاشید و این کار ما را سخت کرد. در ادامه بازی ما دو بار توپ را به دیرک دروازه حریف زدیم و یکی دو موقعیت گل دیگر هم نصیب ما شد که دروازه‌بان آن‌ها توپ را مهار کرد. در کل مستحق باخت نبودیم ولی این بدشانسی دست از سر ما برنمی‌دارد.

وی در ادامه دربارهٔ صحبت‌هایش در پایان بازی با هواداران ملوان که به ورزشگاه دستگردی آمده بودند، گفت: توقع تماشاگران از تیم ما بجاست ولی آن‌ها از همه چیز خبر ندارند. هواداران دوست دارند که تیم‌شان آسیایی شود، ولی از یک سری حقایقی که ما با آن روبه‌رو هستیم بی‌اطلاعند. در این فصل از موقعی که من وارد باشگاه ملوان شده‌ام، بازیکنان تیم تا به حال یک ریال هم پول نگرفته‌اند و مدیرعامل باشگاه همه تلاشش را در این زمینه انجام می‌دهد ولی تاکنون موفق نشده‌ و فعلا خبری از پول نیست. البته بازیکنان ما برای پول بازی نمی‌کنند و این را بارها ثابت کرده‌اند، ولی این حقایقی است که باید مردم بدانند.

به گزارش خبرنگار ایسنا تعدادی بسیاری از بازیکنان ملوان حتی مبلغی از قرارداد دو فصل پیش‌شان را نیز طلبکارند و هنوز هم معلوم نیست که این پول‌ها به آن‌ها پرداخت شود یا نه.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.