احمدی‌نژاد: اصفهان کانون جوشش فرهنگ ایران است/ مردم اصفهان نماد امیدواری ملت ایران می باشند

۳۱فروردین۱۳،

در چهارمین دوره سفرهای استانی هیئت دولت به استان اصفهان/۳

رئیس‌جمهور گفت: استان اصفهان کانون جوشش فرهنگ ایران است و نقش مردم اصفهان در حیات ارزش‌های الهی و انسانی و استقلال ایران یک نقش کم نظیر و بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار اعزامی دولت باشگاه خبرنگاران به استان اصفهان “محمود احمدی‌نژاد” در بدو ورود به استان اصفهان در دومین سفر خود از چهارمین دوره سفرهای استانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را بسیار شاکرم که عنایت فرمود در چهارمین دوره سفرهای استانی برای پیگیری مصوبات سه دوره سفرهای این هیئت به این منطقه سفر کنیم.

وی افزود: استان اصفهان کانون جوشش فرهنگ ایران است و نقش مردم اصفهان در حیات ارزش‌های الهی و انسانی و استقلال ایران یک نقش کم نظیر و بی‌نظیر است.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: اصفهان مرکز جوشش ابتکار، خلاقیت،‌ ذوق هنری، ارزش‌های اسلامی،‌ شجاعت، جوانمردی و فداکاری است.

احمدی‌نژاد با بیان این که اصفهان مسیر فداکاری در راه الهی است، ادامه داد: مردم اصفهان نماد، نبض و شاخص امیدواری ملت ایران می باشند.

وی تاکید کرد: جوانان اصفهان در جهات گوناگون در خدمت ساختن ایران و اسلام بوده و می باشند.

رئیس‌جمهور در مورد برنامه‌های امروز هیئت دولت به این استان گفت: در اولین برنامه خود در دیداری مردمی عرض ارادتی نسبت به مردم اصفهان خواهیم داشت و در ادامه پروژه‌های عمرانی مورد بهره‌برداری را افتتاح خواهیم کرد و در کنار این برنامه نیز وزرا و معاونان رئیس‌جمهور با سفر به شهرستان‌های این استان پیگیر مصوبات سه دوره سفرهای استانی خواهد بود.

وی ادامه داد: در ادامه برنامه خود در جلسه‌ای با حضور نخبگان استان اصفهان و دو کارگروه صنعت و کشاورزی شرکت خواهیم کرد.

احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: در آخرین برنامه این سفر نیز جلسه هیئت‌دولت با حضور تمام وزرا و معاونان برای پیگیری سه دوره سفرهای استانی هیئت‌دولت تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.