احمدی: قطر، مهمترین بازی تیم ملی است

۲۶اردیبهشت،

رحمان احمدی دربارهٔ اردوهای تیم ملی فوتبال برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ و همچنین بازی دوستانه با عمان بیان کرد: تمرینمان را از چهارشنبه آغاز کرده‌ایم و دیروز هم تمرین خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم تا برای بازی با عمان آماده شویم و بعد از آن هم به مصاف قطر برویم. هرچند تمام بازیکنان در این مرحله از اردو حضور ندارند اما آن‌هایی که می باشند تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا برای بازی‌های پیش رو آماده شوند.

به گزارش ایسنا،سنگربان تیم ملی همچنین دربارهٔ بازی دوستانه ایران با عمان افزود: چند صحنه از بازی تیم ملی عمان را دیده‌ام و فکر می‌کنم که تیم خوبی باشد. مطمئنا برگزاری این بازی به آماده‌سازی تیم و دور نماندن بازیکنان از شرایط بازی کمک می‌کند. به هر حال تیم ملی مدت‌هاست که برنامه‌ای نداشته و انجام بازی دوستانه‌ می‌تواند به هماهنگی بیشتر کمک کند.

او همچنین دربارهٔ دعوت نشدن مهدی رحمتی به تیم ملی در حالی که زمزمه‌های بازگشتش به گوش می‌رسید و همچنین اینکه می‌تواند با خیال راحت در داخل دروازه بایستد به ایسنا گفت:‌من به خاطر دعوت نشدن رحمتی راحت یا ناراحت نیستم بلکه به عنوان بازیکن از سوی کادر فنی به تیم ملی دعوت شده‌ام و نظر سرمربی تیم در این باره مهم است. من تنها وظیفه‌ام را انجام می‌دهم. وظیفه‌ام هم این است که خوب تمرین کرده و نکاتی که مربیان گوشزد می‌کنند را در بازی به نحو احسن پیاده کنم. اما اینکه چه کسی دعوت می‌شود به من بازیکن مربوط نیست. در شرایط فعلی همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی در آرامش کامل به کارش ادامه دهد.

احمدی اضافه کرد: مهم‌ترین بازی‌مان در مرحله انتخابی جام جهانی، بازی با قطر خواهد بود. این بازی استارت اول ماست و اگر بتوانیم سه امتیازش را کسب کنیم مسیر صعودمان به جام جهانی راحت‌تر خواهد شد.

وی همچنین از صحبت دربارهٔ احتمال حضور دانیل داوری به جای او در داخل دروازه امتناع کرد و تنها گفت:‌ من هیچ گاه دربارهٔ دروازه‌بان‌های دیگر نظر نمی‌دهم.

دروازه‌بان فصل قبل سایپا همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده هم با نارنجی‌پوشان ادامه همکاری خواهد داشت تصریح کرد: صحبت‌های اولیه را انجام داده‌ایم اما چون الان در اردو هستم مذاکرات را متوقف کردیم. همچنین شنیده‌ام که سایپا در فصل آینده اهداف بزرگی دارد اما گفتن این جمله با عمل کردن به آن از زمین تا آسمان تفاوت دارد اما اگر چنین برنامه‌ای عملیاتی شود و ابزارهای لازم را هم فراهم کنند،‌ می‌توانیم به موفقیت برسیم. البته امسال هم می‌توانستیم رتبه بهتری کسب کنیم اما متاسفانه امکانات لازم فراهم نبود. با این حال در کل به اعتقادم سایپا نتیجه بدی کسب نکرد.

احمدی در ادامه با اشاره به دلایل افت سایپا نسبت به دو سه سال قبل به ایسنا گفت: مطمئنا زمانی که مدیر کارهای زیادی برای باشگاه انجام داده و برنامه‌هایش را عملیاتی کند موفق خواهد بود اما اینکه مدیری تنها ۶ – ۷ ماه در باشگاه بماند و بعدش کنار برود هیچ برنامه‌ای اجرایی نخواهد شد. از طرفی هم فوتبال ما نتیجه‌گراست و امتیازی که باید به مدیر و مربیان دهند تا بتوانند برنامه‌هایشان را پیاده کنند، را نمی‌دهند ولی سایپا در فصل جدید بهتر می‌شود و با صحبت‌هایی که کرده‌اند رو به جلو خواهد بود.

دروازه‌بان ملی‌پوش سایپا در پایان نیز در پاسخ به این پرسش که آیا به جز سایپا پیشنهاد دیگری را برای فصل بعد دریافت کرده است، گفت: خدا را شکر هیچ پیشنهادی به جز سایپا نداشتم! درست است که ملی‌پوشم ولی باور کنید که فقط از سایپا پیشنهاد داشتم. نمی‌توانم دروغ بگویم که ۱۰ پیشنهاد به من شده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.