احمدی نژاد : خداوند دینی به نام مسیحیت و یهودیت نفرستاده است

خبرگزاری آریا – رئیس جمهور گفت: هر جا حاکمیت دیکتاتوری وجود دارد، بدون شک با اتکاء به استکبار و نظام سلطه مردم را تحت سیطره خود در آورده است و همه دیکتاتورهای دیروز و امروز جهان تحت حمایت همین کسانی هستند که شعار آزادی و حقوق بشر سر می دهند. 
به گزارش خبرگزاری آریا ، رئیس جمهور در نخستین اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی با اشاره به سیاست های استکباری آمریکا گفت: آنها هر وقت می خواهند خاورمیانه را اشغال کنند و جریان سیاست، نفت و فرهنگ را در این منطقه در اختیار بگیرند یک چهره خشن و وحشی مثل رئیس جمهور قبلی را به هر ترتیب رئیس جمهور می کنند و همه احزاب و گروه ها از او حمایت می کنند تا به عراق و افغانستان حمله کند و یک میلیون انسان را بکشد.
احمدی نژاد افزود: آنها وقتی می بینند که ملت ها مقاومت می کنند و چهره آمریکا در دنیا مخدوش شده است و راه برای تسلط مستکبران مسدود است، چهره عوض می کنند.
رئیس جمهور افزود: سیاست آنها همان سیاست سلطه گری است اما این بار باید چهره ای ترحم برانگیز روی کار بیایید و با زبان دیگری حرف بزند و شعار تغییر بدهد؛ بنابراین تصمیم می گیرند  فرد دیگری رئیس جمهور شود.
احمدی نژاد با طرح این سوال که در این معادلات نقش مردم کجاست؟ گفت: دو حزب وجود دارد یکی می آید جنایت می کند؛ مردم متنفر و خواهان تغییر می شوند؛ فرد دیگری جلوی آنها می گذارند و مردم مجبورند به او رأی بدهند.
رئیس جمهور با اشاره به وضعیت اروپا گفت: آیا مردم اروپا آزادند؟ اگر مردم اروپا بخواهند بگویند که وضع موجود را قبول ندارند بجز تظاهرات و فریاد چه کار باید بکنند؛ چه کسی فریادرس آنهاست.
احمدی نژاد به نقش نظام سلطه در برخی کشورهای آسیایی، آفریقایی و‌ آمریکای لاتین اشاره کرد و گفت: مردم در آمریکای لاتین تلاش می کنند و یک انسان آزاده و انقلابی را روی کا‌ر می آورند اما جریان های غربی و‌ آمریکایی با ترور و کودتا آنقدر مشکل ایجاد می کنند تا ساقط شود و دوباره عناصر وابسته روی کار بیایند.
رئیس جمهور گفت: هر جا حاکمیت دیکتاتوری وجود دارد، بدون شک با اتکاء به استکبار و نظام سلطه مردم را تحت سیطره خود در آورده است و همه دیکتاتورهای دیروز و امروز جهان تحت حمایت همین کسانی هستند که شعار آزادی و حقوق بشر سر می دهند.
احمدی نژاد افزود: روشن است که وضع جهان باید عوض شود و ما نیازمند تحولیم و همه نظامات سیاسی و اقتصادی جهان باید زیرورو شود.
رئیس جمهور با انتقاد از نحوه عملکرد سازمانهای بین المللی از جمله سازمان ملل گفت: اصل ایده سازمان ملل ارزشمند بود اما اکنون سازمان ملل و شورای امنیت را چه کسانی اداره می کنند؟
احمدی نژاد گفت: تا یک ملتی می آید و زنجیرهای استعمار را پاره می کند همه ساختارهای بین المللی علیه آنانست؛ این وضع باید عوض شود و قابل ادامه دادن نیست.
رئیس جمهور، شرط لازم برای این تغییر را بیداری انسان ها بیان کرد و گفت: تا انسان ها بیدار نشوند اتفاقی نمی افتد. حاکمیت زشت ترین جلوه های دیکتاتوری در آمریکا
رئیس جمهور  گفت: امروز زشت ترین جلوه خفقان و دیکتاتوری در آمریکا حاکم است. آقای احمدی نژاد افزود: وضع جهان وضعی نیست که خدا و پیامبران و حضرت محمد مصطفی (ص) خواسته اند.
رئیس جمهور گفت: انسان برای زندگی متعالی آفریده شده اما هنوز این هدف تامین نشده است.
احمدی نژاد افزود: قاطعانه می گویم بی تردید ظلمی که امروز بر انسان و حقیقت انسان در سراسر عالم تحمیل می شود در تاریخ بی سابقه است.
رئیس جمهور ادامه داد: دایره نفوذ و سلطه فرعون ها و نمرودها محدود بود اما مستکبران امروز همه زمین و ملت ها را تحت سلطه خود گرفته و حتی تا داخل هر خانواده ای در جهان حضور و نفوذ یافته اند و اهداف خود را تحمیل می کنند.
احمدی نژاد گفت: هیچ کس در کره زمین نیست که تلاش اقتصادی انجام دهد و در نظام اقتصادی حاکم بر جهان ، بخشی از دستاوردش را چپاول نکنند.
رئیس جمهور افزود: در زمان برده داری، ظلم و استعمار آشکار بود اما امروز مستکبران با شعار حقوق بشر، آزادی، دفاع از ملت ها، وعده زندگی برتر و پیشرفت و توسعه سیاسی و اقتصادی ، بزرگترین فریب تاریخ را تحمیل کرده اند.
احمدی نژاد با بیان اینکه برخی می پندارند مردم آمریکا و اروپا آزادند ، گفت: زشت ترین جلوه خفقان و دیکتاتوری در آمریکا حاکم است زیرا گروهی فاسد و سرمایه دار صهیونیست در پشت صحنه آمریکا بر ۳۰۰ میلیون نفر مردم این کشور و ملت های جهان حکمرانی می کنند.
رئیس جمهور با طرح این سؤال که کجا مردم آمریکا آزادی انتخاب دارند؟ افزود: صهیونیست ها بنا به نیاز خود تصمیم می گیرند چه کسی در امریکا رئیس جمهور شود. ملتها باید اصلاح جامعه بین الملل را در دستور کار قرار دهند
رئیس جمهور، اسلام را دینی جهان شمول خواند و گفت: قرآن برای همه انسان های جهان نازل شده است تا مبنای روابط انسان ها و چگونگی تعامل آنان با یکدیگر اصلاح شود.
احمدی نژاد  با تاکید بر بیداری همه انسان ها برای اصلاح جامعه بین الملل افزود: متاسفانه هم اکنون نظام سلطه در تقلاست تا نگذارد انسان ها حتی در کشورهای خود نیز مستقل باشند.
رئیس جمهور تاکید کرد: ملت های جهان باید با این تفکر نظام سلطه مبارزه کنند و اصلاح امور جامعه بین الملل را در دستور کار قرار دهند تا آزادی و استقلال به معنی واقعی تحقق یابد.
احمدی نژاد با تاکید بر اینکه دین اسلام دین جهانی است و پیامبر (ص) آمده است تا همه را از قید و بندها آزاد کند ، افزود: قرآن این کتاب آسمانی ، برای همه انسان ها نازل شده است تا همه بشر با تمسک به مفاهیم آن در مسیر کمال و رشد قرار گیرند.
رئیس جمهور تاکید کرد: بیداری اسلامی نیز بر همین مبنا پایه ریزی شده زیرا بازگشت انسان ها به حقیقت انسانی و فطرت الهی خود و نیز تغییر نظام ارزشی در دل و ذهن انسان ها دو عامل اصلی بیداری انسان هاست.
احمدی نژاد با اشاره به اینکه نظام سلطه نظام ارزشی ملت ها را تغییر می دهد تا بر آنها حاکم شود، گفت: در نظام سلطه کسی عزیز شمرده می شود که بر دیگران به هر قیمتی برتری جوید اما در اسلام افرادی عزیزند که با تقواتر و ایثارگرترند.
رئیس جمهور افزود: در نظام استکبار ، خودخواهی، خودبرتربینی و جستن حداکثر لذت های فردی ، اصل شمرده می شود اما در اسلام شاخص هایی همچون محبت، مهرورزی ، کمک به دیگران و احترام به یکدیگر ، عوامل برتری انسان ها به حساب می آیند.
احمدی نژاد گفت: در نظام سلطه ، مبنای تنظیم روابط انسان ها منافع شخصی است حال آن که این موضوع در اسلام ، محبت و ایمان است.
رئیس جمهور تاکید کرد: بیداری اسلامی نیز به همین معناست و اساسا خداوند دینی به نام مسیحیت و یهودیت نفرستاده بلکه دین اسلام را که عاشق انسان ها و کرامت بشر است برای انسان ها نازل کرده است تا روابط میان انسان ها اصلاح و مسیر کمال جویی هموار شود.
    
رئیس جمهور گفت: خدا انسان را خلق کرده است تا در برادری و محبت و با عزت زندگی کند.
احمدی نژاد  با طرح این سؤال که چه اتفاقی افتاده و کجای کار ناقص است که نیازمند بیداری و تحول هستیم ؟ افزود: پاسخ روشن است خدای متعال انسان ها را برای زندگی عزتمند و سرشار از کمال و معنویت خلق کرده است.
وی ادامه داد: خدا انسان ها را خلق نکرده است که در حقارت ، ذلت ، تبعیض ، ظلم و فساد زندگی کنند بلکه خدا انسان را آیینه خودش خلق کرده است.
رئیس جمهور تصریح کرد: خداوند آن قدر به انسان کرامت داده است که می تواند تا مقام خلیفهاللهی بالا رود و به جایی برسد که جلوه تمام نمای خدای متعال باشد و خلیفهالله شود.
احمدی نژاد افزود: خدا انسان ها را خلق کرده است تا در برادری و محبت ، در سایه عدالت و توحید و با عزت زندگی کنند.
رئیس جمهور گفت: به تاریخ انسان و وضع امروز جهان نگاه کنید آیا هیچ نشانه ای از عزت و کرامتی که خدای متعال برای انسان قرار داده است مشاهده می شود؟
وی افزود: همه پیامبران الهی آمدند تا شأن ، حقیقت و کرامت انسان را احیا کنند.
رئیس جمهور این پرسش ها را مطرح کرد که در عالم چه خبر است؟ در کجای عالم انسان ها عزیزند و در کجای تاریخ انسان ها طعم حقیقت انسان بودن را چشیده اند ؟ و گفت: مظلوم ترین مظلومان ، انسان و حقیقت انسان است.
وی افزود: همه آگاهید و گزارش های رسمی می گوید که بیش از سه میلیارد انسان در فقرند و کسی که توانایی تأمین نیازهای اولیه خود را ندارد ، چگونه می تواند عظمت انسان بودن را تجربه کند؟
احمدی نژاد ادامه داد: عزت انسان در آزادی ، کمال جویی و عدالتخواهی اوست.
وی با طرح این پرسش که در کجای کره زمین انسان ها آزادند و می توانند آزادانه انتخاب کنند ؟ در آمریکا ، اروپا ، آسیا ، آفریقا ؟ گفت: هدف گیری اصلی شیطان و طاغوت ها و مستکبران در گام اول له کردن حقیقت و کرامت انسان است و تا کرامت انسان ها پایمال نشود ، امکان تسلط مستکبران بر ملت ها به وجود نخواهد آمد.
رئیس جمهور افزود: اولین کاری که شیطان و نظام سلطه می کند انسان ها را در درون خودشان تحقیر می کند ، کرامت و عزتشان را می گیرد و عظمت انسان را له می کند و انسان تحقیر شده به هر تحمیلی تن می دهد.
وی با بیان این که انسان ها باید با کرامت زندگی کنند تصریح کرد: این جنگ ها ، سلطه گری و دیکتاتوری ها ، زشت ترین جلوه حاکمیت دیکتاتوری و در نقطه مقابل ملت ها و انسان ها ، سرکوب کننده استعداد ملت هاست.  هرتحولی نیازمند اراده زنان است  
رئیس جمهور به اهمیت نقش زنان اشاره کرد و گفت: زنان و مردان دوشادوش یکدیگر و دراصل خلقت ، همه انسان ها یکی هستند اما در تحولات اجتماعی نقش زنان و مردان متفاوت است.
وی افزود: معتقدم که در تحولات اجتمالی نقش زنان مهم تر ، اثرگذارتر و ماندگارتر از مردان است .
احمدی نژاد گفت: باور من این است که خدای متعال ویژگی هایی به زنان داده که بسیار ممتاز است و بر اساس آن مسئولیت ها و مأموریت های سنگین تری برای زنان قرار داده است.
رئیس جمهور افزود: هر چه هست از دامن و قلب زن است و هر مردمی به قله ای از قله های انسانیت رسیده ، مدیون مادر و کسی است که او را پرورش داده است.
وی افزود: اگر مادر شیر پاک خود را همراه با زمزمه ایمان ، پاکی ، توحید و خداخواهی در کام فرزندش نریزد موجوداتی تربیت می شوند که بمب اتم می سازند و با یک بمب ۲۵۰ هزار انسان را نابود می کنند.
احمدی نژاد گفت: در مقابل ، مادرانی که با عشق ، ‌محبت و پاکی را به جان فرزندان خود می چکانند انسان های بزرگ ، مهربان ، عدالت خواه و آزادی خواه پرورش می دهند.
رئیس جمهور با بیان اینکه محال است در جامعه ای زنان اراده نکنند و تحولی اتفاق بیفتد افزود: هر تحولی نیازمند اراده زنان است و اگر یک زن حرکت کند فرزندان و همسرش پشت سر او حرکت می کنند و ما این حقیقت را در ایران دیده ایم و امروز نیز آن را در جهان شاهدیم.
وی با طرح این سؤال که چرا خدا این مسئولیت را به زنان عطا کرده است؟ گفت: قلب زنان ، جلوه و کانون جوشش بخشش ،‌ محبت و انسانیت است.
احمدی نژاد افزود: شیطان برای ساقط کردن هر ملتی زنان را از نقش زن بودن دور می کند و امروز در اروپا و آمریکا موجودیت زنان از آنان ساقط شده است و غارت و استعمار و خیانت ها رخ می دهد.
رئیس جمهور گفت: بالاترین ظلمی که اتفاق می افتد ظلم به زنان است و در هر جامعه ای که زنان بیدار شده اند جلوی این ظلم را گرفته اند.
وی خطاب به زنان شرکت کننده در نخستین اجلاس جهانی زنان بیداری اسلامی افزود: مأموریت شما سنگین است و باید این مأموریت الهی خود را در چارچوب یک کشور، یک نژاد ، یک قوم و یک زبان نبینید.
احمدی نژاد گفت: معلوم است که همه از پیروزی مردم در تونس و مصر خوشحال شدیم اما مبادا افق نگاه به مرزهای تونس و مصر و یمن محدود شود بلکه باید افق نگاه جهانی باشد و همه جهان اصلاح شود.
رئیس جمهور تاکید کرد: اصلاح جهان، شدنی است زیرا خدا وعده آن را داده است و ما باید راه را به درستی انتخاب کنیم.
وی خطاب به ملت های مسلمان و سایر ملت ها گفت: باید حواسمان باشد که مستکبران یک بار ملت ها را فریب دادند و در عقب نشینی در دوره استعمار که بسیاری از کشورها برای استقلال قیام کردند با چهره جدید نظام هایی را پدید آوردند که بدتر از استعمار کهنه بود.
احمدی نژاد افزود: امروز که بیداری مجدد به وجود آمده است باید نوک تیز حرکت علیه نظام استکباری و سلطه باشد و اگر اینگونه شد دیکتاتوری های وابسته به نظام سلطه فرو می ریزد.
رئیس جمهور گفت: نوک تیز حرکت بیداری اسلامی باید علیه نظام صهیونیستی به عنوان جلوه تمام نمای استکبار و عامل نظام سلطه باشد و تا زمانی که این رژیم باشد ملت ها روی خوش نخواهند دید.
وی با اشاره به برخی آیات الهی در باره ظهور منجی افزود: خداوند شما را در این کار بزرگ تنها نگذاشته است و عدالت باید در جهان حاکم شود.
احمدی نژاد گفت: چه کسی می تواند این کار را انجام دهد؟ کسی که خودش عادل باشد.
وی با بیان اینکه این عدالت باید چقدر باشد گفت: یک عادل به نسبت عدالتش می تواند عدالت را حاکم کند و خداوند عدالت مطلق را برای مردم پسندیده است بنابراین کسی می تواند آن را حاکم کند که وجودش آسمانی و از هوای نفس ، خودخواهی، گرایش ها ، اشتباهات و تصمیمات غلط ، خالی باشد.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه خداوند چنین کسی را آفریده است و همه پیامبران (ع) وعده آن را داده اند افزود: روزی که ملت ها تصمیم بگیرند جهان را دگرگون کنند خدا برایشان رهبری از جنس پیامبر اعظم (ص) و مظهر پاکی و عدالت خواهد فرستاد.
وی گفت: اگر این وعده نبود برای چه ما قیام می کنیم؟
احمدی نژاد افزود: باید همه دیکتاتوری های عامل برچیده شود و عدالت مطلق جایگزین آنها شود و این مأموریت مشترک ماست.
رئیس جمهور گفت: زمانی که ملت ها برای برقراری عدالت در جهان اراده کنند، فرزندی از فرزندان پیامبر (ص) ظهور و همراه با حضرت مسیح (ع) عدالت را برقرار می کند.
وی افزود: مأموریت مشترک ما این است که برای نجات بشر و استقرار عدالت در همه جهان دست به دست هم دهیم و در این مسیر حرکت کنیم.
رئیس جمهور گفت: در این راه ، مرز ، من و تو ، عرب و عجم و آفریقایی و آسیایی وجود ندارد و همه افراد آزادی خواه در کنار هم هستند.
وی افزود: بدانید به خدا قسم سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی رفتنی است و عدالت مستقر خواهد شد.
رئیس جمهور در ابتدای سخنانش  گفت: خدای بزرگ را سپاسگزارم که شرف حضور در این اجلاس بسیار عزیز و عظیم و ان شاء الله تأثیر گذار در آینده بشر را عنایت فرمود.
وی در ادامه افزود: از همه شما برای سفر به ایران ، ‌خانه آزادگان و عدالت طلبان جهان تشکر می کنم .
رئیس جمهور همچنین از برگزارکنندگان اجلاس از جمله خانم حجازی دبیر اجلاس ، آقای عثمان از سودان عضو هیأت رئیسه اجلاس ، خانم ها لطیفه الهباشی از تونس و ایمان فخری از لبنان و آقای ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی تشکر کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.