احمدی نژاد در جمع سران عدم تعهد: بنیان خانواده و شخصیت زن در معرض انهدام است

 خبرگزاری آریا- رییس جمهور در جمع سران عدم تعهد گفت: تلاش گسترده ای برای تحمیل نوع خاصی از زندگی بی هویت فردی و اجتماعی به همه ملت ها در جریان است.
به گزارش خبرنگار آریا مستقر در اجلاس سران عدم تهعد؛محمود احمدی نژاد ، رییس جمهور در سخنرانی خود در این اجلاس با بیان اینکه امروز روز ملتها و روز باز تعریف و پیگیری آرمان های اصلی جنبش عدم تعهد و برنامه ریزی برای تحقق همه آرمانها و اهداف انسانی است ، تاکید کرد : باور من این است که تحقق مدیریت مشترک جهانی که تضمین صلح پایدار بر اساس عدالت ، آزادی و کرامت انسانی است ، خلاصه آرزوهای بنیانگذاران فقید جنبش عدم تعهد است ؛ مسئولیت خطیری که اینک بر دوش یکایک ما سنگینی می کند.
رییس جمهور کشورمان با بیان اینکه در این مکان گرد هم آمده ایم تا با بررسی شرایط و روند تحولات به منظور ساختن آینده بهتر برای ملت هایمان و برای جامعه بشری هم اندیشی و اقدام نمائیم ، گفت : شک نداریم که همه ما و بلکه همه ملتها از وضع موجود ناراضی اند و هنوز آرزوها و آرمان های تاریخی و مشترک بشری یعنی رفع فقر، تبعیض ، تهدید ، تحقیر ، جنگ و کینه ورزی و استقرار زندگی سعادتمند سرشار از زیبایی و عشق و نشاط و سلامت در سایه عدالت و آزادی و کرامت و صلح پایدار فرصت تحقق مناسب پیدا نکرده است.
احمدی نژاد در ادامه تاکید کرد:در همین راستا ، شخصیت زن و بنیان خانواده در معرض انهدام قرار دارد و تلاش گسترده ای برای تحمیل نوع خاصی از زندگی بی هویت فردی و اجتماعی به همه ملت ها در جریان است .
وی همچنین اظهار داشت: به لحاظ سیاسی نیز ، حقوق اساسی و استقلال ملت ها دائماً در معرض تهدید است و به بهانه های گوناگون کشورها اشغال می شوند و آشکارا با پیشرفت و اقتدار ملت های مستقل دشمنی و در برابر آن مانع تراشی می شود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.