احمدی نژاد: ملت بهترین تصمیم را خواهد گرفت

۲۲خردادماه،

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران همواره در تمامی صحنه ها با هوشمندی خاصی حرکت کرده و در صحنه انتخابات پیس رو نیز بهترین تصمیم ممکن را خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر از بجنورد، محمود احمدی نژاد عصر چهارشنبه در جمع مدیران خراسان شمالی، ملت ایران را به مثابه رودخانه ای تشبیه کرد که هر کس بخواهد در حرکت این ملت، مانعی ایجاد کند، جریان عظیم مردم موانع را کنار می زند.

وی اضافه کرد: شاید برخی اشخاص بتوانند وقفه ای کوتاه در حرکت ملت ایران ایجاد کنند اما ملت ایران خیلی زود آنها را کنار زده و حذف می کند.

احمدی نژاد ساختن ایران را کار همه مسئولان دانست و گفت: منظور از ساختن ایران تنها ساخت و ساز عمرانی نیست اگر چه عمران و آبادانی مهم است اما بر پا کردن جامعه متعالی و سرشار از عدالت هدف نهایی است.

احمدی نژاد با بیان اینکه خداوند به انبیای الهی ماموریت داد تا جامعه ای بسازند که در آن جامعه همه انسان ها عزیز باشند و رابطه بین آنها بر اساس کرامت و عدالت باشد، عنوان کرد: در چنین جامعه ای فقر، کینه توزی، قدرت طلبی، خودخواهی و ظلم جایی ندارد و انسان ها به عنوان خلیفه خدا در روی زمین به سوی کمال حرکت می کنند.

وی با تاکید اینکه جامعه ایران از یک طرف نیازمند ساخت و ساز عمرانی و از طرف دیگر نیازمند بزرگ شدن آحاد ملت در سایه ارزش های الهی و کرامت انسانی است، افزود: در جامعه ای که اکثریت مردم مستضعف، محروم و تحقیر شوند، فرصتی برای اجرای احکام الهی پیدا نمی شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: انقلاب اسلامی پیروز شد تا توده مردم بزرگ و قوی شود و این مردم عدالت و ارزش های اسلامی را در جامعه پیاده کنند.

وی اضافه کرد: فعالیت های اقتصادی و عمرانی نیز برای توانمندی مردم و احساس عزت آنها است تا به خاطر فقر و نداری احساس حقارت نکنند.

احمدی نژاد گفت: هنر جامعه اسلامی این است که باید با تصمیم گیری های صحیح در جهت بزرگ کردن مردم حرکت کند و برای مردم اهمیت قائل شود.

وی با اشاره به اینکه جامعه ما در راه رسیدن به کمال معرفت الهی در ابتدای راه قرار دارد، اظهار داشت: لازم است برای رسیدن به این کمال همه بخش های جامعه اعم از مردم و مسئولان تلاش نمایند.

احمدی نژاد اضافه کرد: حکومت ها یکی پس از دیگری می آیند و می روند اما آنچه که نباید در این میان مغفول واقع شود تلاش و کوشش برای رسیدن به نقطه موعود است.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمهور عصر چهارشنبه به منظور افتتاح چند پروژه مهم در خراسان شمالی نظیر مسکن مهر و طرح آبرسانی به بجنورد از سد شیرین دره، سفر چند ساعته ای را به این استان انجام داد.

در سفر احمدی نژاد به این استان ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

افتتاح ۱۰ هزار و ۴۰۷ واحد مسکونی مهر، پروژه آبرسانی به اسفراین از سد بیدواز، آبرسانی به شهر گرمه و جاجرم، سد گلول شیروان و آمفی‌تئاتر و سالن ورزشی مجموعه توانبخشی اختصاصی جانبازان استان از جمله طرح هایی بودند که عصر امروز و همزمان با حضور احمدی نژاد در خراسان شمالی به بهره برداری رسیدند.

همچنین افتتاح بیمارستان فاروج، بهره برداری از ۹۰ کیلومتر راه آسفالت روستایی و گازرسانی به شهر صفی آباد و لوجلی از دیگر طرح هایی محسوب می شدند که همزمان با حضور احمدی نژاد در خراسان شمالی افتتاح شد.

علاوه بر این رئیس جمهور در این سفر چند ساعته، پروژه بزرگ راه آهن بجنورد- مشهد را نیز کلنگ زنی کرد.

احمدی نژاد در حالی پنجمین سفر خود را به خراسان شمالی انجام داد که پیش از این و در طی دولت های نهم و دهم چهار بار به خراسان شمالی سفر کرده بود.

از پنج سفر احمدی نژاد به خراسان شمالی سه سفر آن در قالب سفرهای استانی، یک سفر به منظور شرکت در آیین ثبت جهانی موسیقی مقامی خراسان شمالی و افتتاح نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو و سفر آخر نیز برای افتتاح پروژه های عمرانی این استان انجام شد.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.