احمدی​نژاد: امسال وزیر نفت از درآمد پالایشگاه خرج آبادان کند، البته اگر نماینده​های مجلس این طرح را خراب نکنند

۱۲ام بهمن ،

محمود احمدی نژاد جمهور در مراسم افتتاح مرحله دوم فاز سوم بنزین سازی پالایشگاه آبادان با ظرفیت تولید روزانه دو میلیون لیتر بنزین اظهار کرد: وزیر نفت قول داد فاز دوم بنزین سازی این پالایشگاه هم در همین دولت آغاز شود که ما نیز اعتبار لازم برای این کار را تامین خواهیم کرد. به نقل از وزیر نفت فاز دوم این پالایشگاه در سال ۹۴ تکمیل می گردد.

وی خطاب به استاندار و مسئولان آبادان گفت: اینجا آبادان است و باید بیشتر به وضع این شهر که در قبل بسیار شیک بوده و مردم شیکی دارد رسیدگی شود. وزیر نفت قول داد در سال آینده ۲۰ میلیارد تومان برای عمران این شهر اختصاص دهد که ما هم حمایت می کنیم.

احمدی نژاد تصریح کرد: وزیر نفت از درآمد پالایشگاه خرج آبادان کند البته اگر نماینده های مجلس این طرح را خراب نکنند. اما بازهم اشکال ندارد؛ از استاندار هم می خواهم بودجه عمرانی آبادان را افزایش دهد تا آبادان به جایگاه مناسب برسد.

گزیده سخنان وی را به نقل از مهر بخوانید:

·         از لحاظ اعتباری امسال در فشار هستیم ولی این مسئله برای سال آینده اصلاح می گردد زیرا هر دشمنی در برابر ملت ایران قرار بگیرد با ننگ به تاریخ خواهد پیوست و این یک قاعده است.

·         مرحله دوم پالایشگاه که آغاز به کار کند، تعدادی از جوانان آبادان صاحب شغل می شوند. ما هم قول می دهیم اغلب آنان از بچه های این شهر باشند. البته ۱۰۰ درصد نمی شود این کار را کرد زیرا ما یک کشور هستیم.

·         آبادان قبل از انقلاب با محرومیتهایی مواجه بود و در مقطع جنگ نیز همان داشته های اندکش را نیز از دست داد. بعد از جنگ نیز گرفتار تبعات جنگ شدیم و وقتمان گذشت و امروز در جایگاهی هستیم که آبادان به جایگاه واقعی خود نرسیده است. البته سرعت پیشرفت در این شهر بسیار خوب بوده است ولی ما راضی نیستیم.

·         ملتها در حال بیدار شدن می باشند. البته منظور من همین چند اتفاق پیرامون کشورمان نیست بلکه نظرم عمیق تر است، همانگونه که پیروزی انقلاب اسلامی موجی از دین خواهی را در بین ملتهای دنیا ایجاد کرد و حتی اماکن مذهبی، کلیساها و بتکده ها از جمعیت پر شد.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.