احمدی‌نژاد:تحریم‌ه علیه کشورمان، سنگین‌ترین و شدیدترین تحریم‌هایی است که تا به حال علیه یک کشور اعمال شده است

به گزارش خبرآنلاین محمود احمدی نژاد صبح امروز سه شنبه در آستانه ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج)، در دیدار با وزیر، معاونین، مدیران و جامعه اطلاعاتی کشور در همایش سراسری بزرگداشت روز سرباز گمنام امام زمان (عج) با بیان اینکه پایبندی جمهوری اسلامی ایران، به اصول و آرمانهای خود، عامل همه هجمه ها و فشارهای مستکبران، ظالمان و زیاده خواهان است، گفت: ملت ایران ۳۳ سال است که به طور مستقیم با مستکبران درگیر بوده و در این عرصه بهترین، مومن ترین و شریف ترین سنگربانان نظام در وزارت اطلاعات حضور دارند.

 در ادامه گزیده ای از سخنان رئیس جمهور به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری می آید:

  • انقلاب اسلامی ایران عظیم ترین حادثه تاریخ بعد از صدر اسلام است. این انقلاب میراث و مقدمه تکمیل رسالت انبیاست و به همین دلیل روشن است که سینه به سینه همه مستکبران عالم و درگیر با جبهه کفر خواهد بود. انقلاب اسلامی که به دنبال اسلام ناب محمدی (ص) است، بدون درگیری با جبهه مستکبران معنا و مفهومی ندارد، تصریح کرد: اگر ما پایبند به اصول باشیم، همواره با مستکبران که امروز سمبل آنها آمریکاست، درگیر خواهیم بود. 
  • امروز دشمن قصد دارد، با حربه تحریم، جمهوری اسلامی ایران را در نقطه ضعف قرار دهد.
  • تحریم هایی که علیه کشورمان اعمال شده، سنگین ترین و شدیدترین تحریم هایی است که تا به حال علیه یک کشور اعمال شده است و البته این تصور دشمنان که بتوانند با این تحریم ها ایران را در موضع ضعف قرار دهند، اشتباه و ناشی از حساب وکتاب های صرفا مادی است. 
  • درآمد نفتی، کمتر از ۱۰ درصد حجم اقتصاد کشور را شامل می شود، اظهار داشت: باید تحریم را فرصتی ببینیم که همین مقدار وابستگی بودجه کشور به نفت نیز رفع شده و استفاده از نفت به عنوان سلاحی برای تحریم برای همیشه از دست دشمن خارج شود. 
  • باید در مقابل فشارها ایستادگی و از این مقطع سرافرازانه عبور کنیم و پاسخ سیاستهای خصمانه دشمن را با گذر مقتدرانه از تحریم ها بدهیم.

/۲۷۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.