احمدی‌نژاد: در بازسازی مناطق زلزله‌زده رکورد جهانی زدیم

این مطلب در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رییس‌جمهور کشورمان گفت: در بازسازی مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی رکوردی در جهان ثبت شد که iبه راحتی قابل شکستن نمی باشد و اگر هم روزی شکسته شود، در ایران اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش انتخاب iبه نقل از ایسنا، محمود احمدی‌نژاد در پایان مسافرت iبه استان آذربایجان شرقی و تحویل بیش از ۳ هزار واحد مسکونی iبه زلزله‌زدگان در جمع خبرنگاران تصریح نمود: در بازدید پیشی از مناطق زلزله‌زده تصمیماتی برای بازسازی فوق سریع این مناطق اتخاذ شد که امروز iبه فضل الهی، این تصمیمات iبه خوبی در حال اجرا می باشند.

وی ادامه داد: iبه رغم آسیب دیدن بیش از ۳۰۰ روستا در زلزله و گستردگی آنها در منطقه وسیع و آب و هوای ناسازگار، روند بازسازی‌ها بسیار خوب پیش رفته است و امیدواریم همانطور که پیش‌بینی شده بود این روند iبه سرعت ادامه یابد؛ iبه نحوی که تا پایان آبان‌ماه دیگر هیچ خانواده‌ زلزله‌زده‌ استان بدون خانه نماند.

رییس‌جمهور افزود: در بخش تامین زیرساخت‌ها و امکانات زیربنایی مثل آب، برق، گاز و تلفن مناطق زلزله‌زده نیز اقدامات خوبی انجام شده و هر واحدی که تکمیل شود، iبه‌روز از این امکانات برخوردار می‌شود. ضمن اینکه iبه هر خانواده‌ای که در واحد مسکونی بازسازی شده خود سکونت یابد، یک بسته لوازم خانگی ارائه خواهد شد.

احمدی‌نژاد اظهار نمود: مردم مناطق زلزله‌زده بسیار با نشاط، گرم و امیدوار بودند و iبه واسطه این موضوع از پشتیبانی‌ و مساعدت همه ملت ایران و تلاش‌های همهی کارگزاران و خادمان مردم در مجموعه دولت تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدوارم باقیمانده کارها را نیز با همین سرعت iبه پایان برسانند.

وی خاطرنشان نمود: در جریان این مسافرت از بعضی مناطق زلزله‌زده بازدید نمودیم که البته قرار بود که از چند روستای دیگر نیز بازدید انجام شود که متاسفانه فرصت نشد و iبه خاطر این موضوع از همه کسانی که احتمالا منتظر شده بودند، عذرخواهی می‌کنم.


خبرگزاری انتخاب |

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.