احمدی مقدم:عذر شرعی ملاک روزه خواری در ملاعام نیست

به گزارش خبرآنلاین، سردار اسماعیل احمدی مقدم در جمع خبرنگاران گفت: انتظار ما این است که کسی در جامعه در این ماه حرمت شکنی نکند، چه افراد روزه دار و چه افرادی که روزه ندارند، باید حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند.
فرمانده نیروی انتظامی از فراهم کردن شرایط لازم برای مسافران و افرادی که عذر شرعی در این ایام دارند، خبر داد و افزود: اماکنی برای این افراد در هتل ها و رستوران های بین راهی و مناطق گردشگری پیش بینی شده تا با پوشش کامل و برابر قانون و ضوابط، خدمات دهی کنند. وی تاکید کرد:عذر شرعی ملاک برای تظاهر به روزه خواری در منظر عمومی نبوده و این اقدام ممنوع است.

کاهش ۱۰ درصدی آمار تصادفات
سردار احمدی مقدم با اعلام کاهش ۶٫۵ درصدی کشته های تصادفات برابر آمار پزشکی قانونی در سه ماهه اول امسال، افزود: با تشدید اقدامات ترافیکی و انتظامی در تیرماه نیز توانسته ایم اوضاع را به کنترل درآوریم.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هدف ما در طرح های کنترل ترافیک کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تصادفات بوده، افزود: توانسته ایم دراین مدت آمار تصادفات را تا ۱۰ درصد کاهش دهیم که این امر با تعامل و همکاری وزرات راه و ترابری و مشارکت مردم محقق شده است.
وی ابراز امیدواری کرد:با پایان ماه مبارک رمضان و استمرار طرح های ترافیکی و انتظامی در ایام تعطیلات تابستان، بتوانیم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم.

نجات ۲۰۰ نفر از غرق شدن
فرمانده نیروی انتظامی کشور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به طرح سالم سازی دریا در استان های شمالی کشور افزود: درسال های گذشته فرماندهی دریابانی در طرح های سالم سازی دریا مشارکت نداشته اما با ورود این یگان در طرح ها و با همکاری خوب سایر دستگاه های اجرایی و امدادی، روز به روز اجرای این طرح، ساماندهی بهتری یافته و همه توان را، برای تامین سلامت و رعایت شئونات اخلاقی در دریا بکار بسته ایم.
وی افزود:در این مدت باتلاش ماموران یگان دریابانی خوشبختانه قریب به ۲۰۰ نفر از غرق شدن در دریا نجات یافته اند.
سردار احمدی مقدم یکی از اولویت های پلیس در استان مازندران را مسائل ترافیکی و کاهش تصادفات دانست و افزود: استان مازندران در بحث امنیت اخلاقی و در کاهش آمار سایر جرائم نیز بهبود داشته است.
۴۵۲۳۲
 

 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.