احمدی نژاد:‌ امروز زمان ساختن ایران و جبران عقب ماندگی ها است

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، احمدی نژاد در جریان چهارمین سفر استانی خود به خراسان رضوی و در مجموع یکصدمین سفر استانی دولت، جمعه شب در مراسم تقدیر از مدیران، ایثارگران، منتخبان و علمای استان خراسان رضوی تصریح کرد: امروز یک فرصت تاریخی برای ما در جهت ساختن ایران اسلامی است.

احمدی‌نژاد گفت: امروز ساختن ایران پیگیری راه انبیای الهی و بالا بردن پرچم عدالت است.

وی با بیان اینکه انتظارات از استان خراسان رضوی برای ساختن و آباد کردن بسیار بالاست و باید کارهای گسترده‌ای صورت گیرد، اظهار داشت: خوشبختانه امروز تمام ظرفیت‌ها در این استان فراهم و ظرفیت‌ها و استعدادهای بی‌پایانی در آن نهفته است.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه ‘علم و ایثارگری جزو ملزومات رسیدن به کمال و قله‌های زندگی سعادتمندانه است’، گفت: بدون شک راه رسیدن به قله‌های سعادت تنها از طریق علم ممکن است.

وی افزود: علم چراغ انسانیت و توانایی انسان برای انجام وظایف خود است. عالم و غیرعالم به هیچ عنوان با یکدیگر قابل مقایسه نیستند.

احمدی‌نژاد با اشاره به ظرفیت‌های گوناگون انسان برای رسیدن به نقطه کمال گفت: نکته دیگر که باید به آن اشاره کرد، نقش ایثار در زندگی انسان‌ها است.

وی افزود: ایثار راه رسیدن به قله‌های کمال و رمز شکوفایی انسانیت است و انسان بدون ایثار به جایی نمی‌رسد.

رییس جمهوری با بیان اینکه تحمل آزمایش های الهی تنها برای کسانی ممکن است که اهل ایثار باشند، گفت: ایثارگران اصلی‌ترین یاوران انسان برای رسیدن به کمال هستند و حتی کار علمی نیز نیاز به ایثار دارد.

سیام/۱۷۲۳**۱۵۳۶**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۶۱۳۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.