احمدی نژاد از سکوت برخی حاکمان منطقه دربرابر صهیونیست ها به شدت انتقاد کرد

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، ‘محمود احمدی نژاد’ صبح شنبه در سومین روز از چهارمین دور سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی در اجتماع باشکوه مردم شهرستان مه ولات اظهارداشت: برخی به حدی در تعصب های بی جا و خودخواهی ها غرق شده اند که همچون یزید و یزیدیان از اساس رسالت پیامبر اکرم (ص) را تکذیب می کنند و حرکت رسول خدا (ص) را یک حرکت برای رسیدن به قدرت و از موضع منافع قومی و قبیله ای توصیف می کنند.

وی تصریح کرد: بعضی ها امروز بعد از هزار و ۴۰۰ سال به جایی رسیده اند که جلوی چشم آنها یک مشت صهیونیست ضد بشر و ساقط شده از همه ارزش های انسانی با زور گلوله و مسلسل بر ملت ها مسلط می شوند و سرزمین آنها را اشغال می کنند و این در شرایطی است که برخی حکومت های منطقه به جای واکنش نشان دادن به این رژیم، دهها میلیارد دلار از اربابان صهیونیست ها اسلحه خریداری می کنند و نسبت به جنایاتی که صهیونیست ها انجام می دهند کاملا بی تفاوت هستند.

رییس جمهوری افزود: اما (برخی ها حاکمان منطقه) در برابر ملت ایران، ملتی که می خواهد از حقوق و حیثیت خود و حقوق ملت ها و از عدالت صیانت کند، زبان درازی می کنند.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: آنها حاضر هستند صدها میلیارد دلار علیه اساس اسلام هزینه کنند و حتی برخی از آنها مردم خودشان را به قتل می رسانند اما حاضر نیستند به صهیونیست های بی فرهنگ، ضد انسان و ضد اسلام حتی یک اخم کنند.

وی، علت این بی تفاوتی ها دربرابر جنایات رژیم غاصب صهیونیتستی را این موضوع دانست که دل ها و قلب های آنها از عشق به حضرت زهرا (س) خالی است.

رییس دولت دهم یادآور شد: در دل هر کس که عشق به این بانوی گرامی نباشد سرنوشت وی شقاوت است و روی سعادت را نخواهد دید.

ادامه دارد …

سیام**۱۷۲۳**۹۱۳۲**۱۳۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۶۳۵۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.