احمدی نژاد در جمع مردم فیروزه: همه باید برای آبادانی کشور دست به دست هم دهیم

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، ‘محمود احمدی نژاد’ صبح یکشنبه در چهارمین روز از یکصدمین سفر استانی هیات دولت در جمع مردم شهرستان فیروزه حضور یافت.

وی در سخنانی اظهارداشت: برای رسیدن به نقطه مطلوب علاوه بر پشتیبانی و حمایت دولت، مردم نیز باید همت و تلاش کنند.

رییس جمهوری با اشاره به این که ساختن کشور باید در سه بخش تولید، کشاورزی و صنعت انجام شود، خطاب به مردم شهرستان فیروزه گفت: معادن این شهرستان ذخیره عظیمی است که باتوجه و حمایت بیشتر دولت و همت مردم می توان برای جوانان این شهرستان اشتغال مناسب ایجاد کرد و ریشه بیکاری را از بین برد.

احمدی نژاد، ضمن اعلام موافقت با تغییر نام ‘تخت جلگه’ به شهرستان ‘فیروزه’، تصریح کرد: دولت برای اشتغال جوانان یک شهرک صنعتی در این شهرستان راه اندازی می کند.

وی با یادآوری این مطلب که این شهرستان دارای محصولات بسیار خوبی است، ادامه داد: ان شاء الله با همت بیشتر تولیدات کشاورزی این شهرستان به تمام نقاط کشور ارسال می شود.

رییس جمهوری همچنین خطاب به مردم شهرستان فیروزه تصریح کرد که یکی از حمایت های دولت اختصاص یارانه است که بخش مهمی از آن برای تغییر شیوه آبیاری است.

احمدی نژاد افزود: سال گذشته بودجه خوبی به استان خراسان رضوی اختصاص یافت که دولت در سال ۹۱ نیز سعی می کند برای کمک به کشاورزان بودجه این استان را دو برابر کند.

وی همچنین گفت که کلنگ یک کارخانه تراکتورسازی با ظرفیت اشتغال ۷۵۰ نفر در شهرستان فیروزه فردا توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت به زمین زده می شود.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: مشکلات جامعه بشری از آنجا آغاز می شود که عده ای بدون تلاش، سعی و کار لازم، امکانات، اموال و فرصت هایی را در اختیار می گیرند.

احمدی نژاد ادامه داد: این عده چون اهل کار و تلاش نیستند به سراغ فریبکاری، تفرقه اندازی، اشغالگری و جنایت می روند.

رییس جمهوری دقایقی پیش شهرستان فیروزه را به مقصد خوشاب ترک کرد.

سیام**۹۰۱۲**۹۱۳۲**۱۳۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۸۵۶۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.