“احمد شهید” در خدمت سرویس‌های تبلیغی و جاسوسی استکبار جهانی است

۸فروردین ۱۳،

یک حقوقدان گفت: گزارش احمدشهید نه به قصد خدمت به حقوق بشر منتشر نشده بلکه درمسیر اجرای دستور سرویس‌های تبلیغی و جاسوسی استکبار جهانی علیه ملت ایران است.

“محمد رسولی” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گزارش دروغین احمدشهید به شورای حقوق بشر اظهار داشت: به نظر می‌رسد از همان آغاز کار وی به عنوان گزارشگر ایران در امور حقوق بشر، ین فرد در اختیار سرویس‌های تبلیغی ضد ایرانی قرار گرفته است و دلیل خدمت شهید به سرویس‌های ضد ایرانی این است که وی گزارش خود را پیش از اینکه به شورای حقوق بشر تحویل دهد در اختیار رسانه‌های ضد انقلاب قرار داده است.

این حقوقدان تصریح کرد: ایراد اساسی دیگر به نحوه تهیه گزارش احمدشهید از منظرحقوقی، منبع تهیه گزارش اوست که به گروه‌های تروریست مانند سازمان مجاهدین خلق و برخی از اشخاص اپوزیسیون مخالف نظام اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه احمد شهید برای اجرای مأموریتش از مردم ایران و جامعه تحقیق نکرده است گفت: گزارشات انتشار یافته او جهت دار و در مخالفت و مقابله با مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است و اکثر ادعاهای این فرد در خصوص وقایع و فتنه سال ۸۸ کذب محض است.

رسولی با اشاره به عملکرد شورای حقوق بشر تصریح کرد: رفتار احمد شهید سیاست یک بام و دوهوا را به ذهن هر انسان منصف و بی طرفی تداعی می‌کند و این نتیجه را به وجود می‌آورد که این اتفاق یکی از صدها نقشه و توطئه استکبار جهانی علیه ملت ایران است.

این پژوهشگر مطرح کرد: وقتی شورای حقوق بشر و نماینده آن چشمان خود را بر واقعیت می‌بندند و با تحریف حقایق را وارونه جلوه می‎دهند نتیجه آن چیزی جز بی اعتباری برای خود آنها نیست.

وی در ادامه با اشاره به برخی از ایرادات وارده به نحوه گزارش نویسی احمد شهید تصریح کرد: گزارش احمدشهید حقوقی نیست و به نظر می‌رسد گزارش وی یک گزارش سیاسی، اپوزیسیون پسند و سرشار از منفی بافی باشد تا اینکه بخواهد یک مطلب تحقیقی و حقوقی را بیان کند.

این حقوقدان با تأکید بر بی توجهی احمد شهید به واقعیات، فرهنگ، آداب و رسوم، دین و شعائر مذهبی ملت ایران خاطرنشان کرد: احمدشهید در گزارش‌های خود قواعد کلی فرهنگ ایران را مراعات نکرده و این امر نشان می‌دهد که مأموریت وی نه به قصد خدمت به حوقق بشر بلکه در مسیر اجرای دستور سرویس‌های تبلیغی و جاسوسی استکبار علیه ملت ایران است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.