احیای سازمان مدیریت برنامه و بودجه توسط مجلس در سال ۹۲

۱۹فروردین۱۳،

سخنگوی کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس گفت: از اولویت‌های کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات این است که در دولت جدید سازمان مدیریت برنامه و بودجه را احیا کنیم.

غلامرضا کاتب نماینده گرمسار در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در مورد عملکرد کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس در سال ۹۱ گفت: قوانینی که به صورت دو فوریتی تصویب شد مانند قوانین جلوگیری از افزایش حاملهای انرژی،عدم اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و… که در کمیسیون تصویب شد کار بسیار خوبی بود.

 

وی ادامه داد: هم چنین واریز مابه‌التفاوت نرخ ارز برای جلوگیری از سوءاستفاده حرکت سازنده‌ای بود که در کمیسیون برنامه و بودجه اتفاق افتاد.
 
کاتب هم‌چنین تصریح کرد: اگر بتوانیم  لایحه بودجه سال ۹۲ را از دیدگاه مردم تصویب کنیم حرکت شایسته و سازنده‌ای است.
 
سخنگوی کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس در پاسخ به این سوال که اولویت‌های کاری کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات در سال ۹۲ چیست گفت: در کمیسیون برنامه،بودجه ۲ اولویت کاری اصلاح قانون برنامه و بودجه که بهترین نحوه اجرای آن همراهی دولت است  و  اصلاح قانون دیوان محاسبات را دنبال می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: از دیگر اولویت‌های کمیسیون برنامه،بودجه این است که در دولت جدید سازمان مدیریت برنامه و بودجه را احیا کنیم.
 
کاتب در پایان اظهار داشت: اگر این قوانین مادر را بتوانیم در سال ۹۲ اصلاح و تصویب کنیم حرکت بسیار سازنده‌ای است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.