احکام جداگانه ترکان برای معاونت حقوقی و برنامه ریزی دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

اکبر ترکان در حکمی قوام شهیدی را با حفظ سمت به عنوان «معاون حقوقی، کنسولی و امور مجلس» دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب کرد.

خبراقتصادی:به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اکبر ترکان در حکمی قوام شهیدی را با حفظ سمت به عنوان «معاون حقوقی، کنسولی و امور مجلس» دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب کرد.

متن حکم ترکان بدین شرح است:

جناب آقای قوام شهیدی

قائم مقام و سرپرست محترم دبیرخانه شورا

نظر به مراتب تعهد، دانش و توانمندی، تجارب و سوابق درخشان مدیریتی جنابعالی، بدینوسیله با حفظ سمت به سمت«معاون حقوقی، کنسولی و امور مجلس» دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب می شوید.

با توجه به سیاست های دولت “تدبیر و امید” مبنی بر تعامل و بهره گیری از ظرفیت های علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایرانیان مقیم خارج از کشور و بستر سازی مشارکت آنان در عرصه های سازندگی و توسعه پایدار ملی، امید است با تعامل مناسب با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و دستگاه های اجرایی ذیربط، در جهت حل مشکلات هموطنان مقیم خارج از کشور و پیشبرد امور و تحقق اهداف مزبور، برنامه ریزی و اهتمام فرمائید.

اکبر ترکان

سرپرست شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، همچنین در حکم دیگری محمدابراهیم طاهریان‌فرد را به عنوان «معاون برنامه‌ریزی و مطالعات» دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اکبر ترکان در حکمی محمد ابراهیم طاهریان فرد را به عنوان «معاون برنامه ریزی و مطالعات» دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب کرد.

متن حکم ترکان بدین شرح است:

جناب آقای محمد ابراهیم طاهریان فرد

نظر به مراتب تعهد، دانش و توانمندی، تجارب و سوابق درخشان مدیریتی جنابعالی، بدینوسیله به سمت«معاون برنامه ریزی و مطالعات» دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور منصوب می شوید.

با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر تعامل و بهره گیری از ظرفیت های علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایرانیان مقیم خارج از کشور و بستر سازی مشارکت آنان در عرصه های سازندگی و توسعه پایدار ملی، امید است در جهت انجام مطالعات و پژوهش های بنیادین مورد نیاز و شناخت توانمندی های ایرانیان، برنامه ریزی و اهتمام فرمائید.

اکبر ترکان

مشاور رئیس جمهورو سرپرست شورا


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.