احکام صادر شده توسط صالحی امیری در وزارت ورزش پابرجاست

وزیر ورزش و جوانان:

ایران > دولت– ممتازنیوز:
محمود گودرزی در پاسخ به اینکه آیا رسول خادم همچنان مشاور وزیر ورزش و جوانان محسوب می‌شود، گفت: هر حکمی که صالحی امیری صادر کرده باشد پابرجاست و رسول خادم در حال حاضر مشاور وزیر محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمود گودرزی در حاشیه افتتاح هزار پروژه بسیج در پاسخ به سوالی دربارهٔ پروژه‌های ناتمام وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش می‌کنیم سالن‌های نیمه کاره‌ای که از قبل باقی‌مانده و ۷۰ درصد آنها تکمیل شده است را با برنامه‌ریزی، به اتمام برسانیم. البته در تلاش هستیم با موسسات ذی‌ربط تماس داشته باشیم و بخش خصوصی را برای کارهای عمرانی وارد کنیم.

وزیر ورزش و جوانان دربارهٔ تکمیل ورزشگاه نقش جهان اصفهان نیز گفت: صحبت‌هایی با مدیرکل ورزش اصفهان داشتیم و قرار شد جلساتی برگزار کنیم. قول نمی‌دهم که چه زمانی تکمیل می‌شود اما تلاش می‌کنیم کار را تمام کنیم و بعد در موردش صحبت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه پاداشی برای فوتبالیست‌های ساحلی و والیبالیست‌های ایران در نظر گرفته است، افزود: پاداش باید نهادینه شود و در یک چارچوب مشخص پرداخت شود. نباید هیجانی تصمیم گرفت بلکه باید با برنامه کار را پیش برد. البته نشان‌ها و جوایز و مدال‌ها سر جایشان باقی است.

گودرزی در ادامه با اشاره به جلسه‌اش با امیر قلعه‌نویی تصریح کرد: من با ایشان جلسه‌ای داشتم اما دربارهٔ استقلال صحبتی نبود. این یک جلسه دوستانه بود که علی پروین هم در آن حضور داشت.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.