احیای گروه سینمایی قدس با اکران فیلمِ ˝مسعود کیمیایی˝

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

˝متروپل˝ تازه ترین فیلمِ فیلمساز کهنه کار سینمای ایران، در گروه سینمایی قدس روی پرده خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ “متروپل” عنوان تازه ترین فیلم مسعود کیمیایی است که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و آن طور که پیش بینی می شد مورد توجه اهالی رسانه و منتقدین سینمای ایران قرار نگرفت و اکران تازه ترین فیلم کیمیایی در جشنواره فیلم فجر با حاشیه های بسیاری همراه شد.

پیش از این عنوان شده بود که این فیلم قرار است به عنوان اکران دوم نوروزی در سینماهای تهران و شهرستان ها اکران شود اما سخنگوی شورای صنفی نمایش عنوان کرد که هنوز قرارداد این فیلم به شورای صنفی نمایش نرسیده است اما در جلسه فردا (دوشنبه اول اردیبهشت) تکلیف اکران این فیلم مشخص خواهد شد. فیلم “متروپل” طی هفته آینده به سرگروهی سینما قدس اکران خود را آغاز خواهد کرد.

گروه سینمایی قدس که چندی پیش به سبب ورشکستگی از چرخه اکران خارج شده بود، در اکران اول نوروزی فیلم “معراجی‌ها” در این گروه اکران شد و با فیلم تازه مسعود کیمیایی احیا خواهد شد.

پوستر و آنونس های این فیلم آماده شده است و پخش تازه ترین فیلم مسعود کیمیایی بر عهده موسسه پخش فیلمیران خواهد بود.

“متروپل” داستانی زنی است به نام خاتون که در نیمه شبی سرد و تاریک و به سینما پناه می برد . . .

مهناز افشار، محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی، شقایق فراهانی، تینا پاکروان، ساعد سهیلی، سحر دولت‌شاهی، یوسف مرادیان و اکبر معززی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

کارگردان و تهیه‌‌کننده: مسعود کیمیایی/ مجری طرح و مدیر تولید: تینا پاکروان/ نویسنده: مسعود کیمیایی و عبدالرضا منجزی/ برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس شریفی / مدیر فیلم‌برداری: علیرضا زرین‌دست/ صدابردار: اسحاق خانزادی/ تدوین: مصطفی خرقه‌پوش/طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم/ طراح گریم: سعید ملکان/ عکاس: بابک برزویه.

انتهای پیام/۵۵

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.