اخاذی پسر معتاد از دختران خوش تیپ

۱۸خردادماه،

جوان معتادی که با جعل عنوان نظامی از دختران خوشتیپ در پارک‌های جنوب شهر تهران اخاذی می‌کرد، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق به نقل ازممتازنیوز، ۱۲ خرداد ماه دختری به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد مراجعه کرد و اظهار داشت: در پارک به همراه دوستانم در حال تفریح بودم که فردی با در دست داشتن یک بیسیم به سمت من آمد و به دلیل نامعلومی به من دستور داد تا اموال شخصیم را روی صندلی بریزم.

این دختر مالباخته ادامه داد: پس از اینکه اموالم را روی صندلی ریختم مرد تبهکار با بهانه اینکه اموالت ضبط می‌شود تا تکلیفت مشخص شود آنان را برداشت و از محل متواری شد.

همچنین در این خصوص چند پسر دیگر نیز طی چند روز قبل به کلانتری مراجعه کرده و از وجود مرد تبهکاری که با جعل عنوان نظامی از آنان اخاذی کرده بود، خبر داده بودند.

در این راستا ماموران به طور نامحسوس در پارک‌های جنوب شهر تهران مستقر شدند و پس از چندین روز فعالیت توانستند، فرد مورد نظر شناسایی و دستگیر کنند.

ماموران در بازرسی بدنی از متهم یک عدد گاز اشک آور، چاقو، یک عدد تیغ موکت بری و یک عدد بیسیم قلابی، تعدادی مدارک جعلی کشف و ضبط کردند.

رییس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد “سرهنگ حسین تمیزی” با اعلام این خبر گفت: متهم به نام عنابه ۲۱ ساله (معتاد به مواد مخدر صنعتی، دارای سه سابقه کیفری اخاذی، کلاهبرداری و جعل اسناد هویتی) با رویارویی با مدارک مستند و مواجه چهره به چهره با مالباختگان به ده‌ها فقره اخاذی از دختران و پسران جوان با جعل عنوان مامور پلیس آگاهی تهران اعتراف کرد. در نهایت متهم با تشکیل پرونده به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.