اخبار اختصاصی خبرآنلاین از یورو ۲۰۱۲/ جر و یحث مربیان لهستان و یونان با خبرنگاران / سئوال بعدی لطفا

فرخ حسابی ؛ ورزشگاه ملی ورشو: مربیان تیم های لهستان و یونان حسابی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از افتتاحیه توسط خبرنگاران سئوال پیچ شدند و چیزی نمانده بود کارشان به جاهای باریک بکشد.

فرانسیس اسمودا سرمربی لهستان : تو تا حالا مربی بودی؟
«تبریک می گویم به همه بازیکنانم، آنها نمایش شجاعانه ای داشتند. البته ما نتوانستیم برنده شویم اما ۱-۱ به معنی پایان بازیها نیست. ما هنوز دو بازی دیگر هم داریم دیگر نباید روی این بازی تمرکز کنیم و از الان باید به فکر بازی بعدی باشیم.» وقتی یکی از خبرنگاران از اسمودا پرسید چرا اینقدر دیر تعویض کردید اسمودا با نگاهی معنی دار گفت: «تو تا حالا سرمربی بودی؟ مربی چطور؟» و زمانی که پاسخ منفی خبرنگار را شنید گفت:« پس جوابت را گرفتی سئوال را بعدی بپرس». خبرنگار مورد نظر گفت درست است که من مربی نبودم اما سالهاست کار خبرنگاری می کنم کاملا مشخص است وقتی تیمی ۴۰ دقیقه خوب بازی می کند و ناگهان در نیمه دوم قافیه را می بازد مشکل دارد و نیاز به تعویض اما شما دیر تعویض کردید.» اسمودا این بار گفت: «ما خیلی خوب بازی کردیم اما فشار بازی زیاد بود… تیم ما مثل یونان باتجربه نبودتجربه آنها در جام جهانی و ملتهای اروپا زیاد بازی کردند بنابراین فشار زیاد روانی باعث شد که حرکات ما تحت تاثیر قرار بگیرد. نیمه دوم کمی بد شروع کردیم و زمانی که من خواستم تعویض کنم دروازه بان ما اخراج شد و من مجبور شدم تصمیمات دیگری بگیرم.» اسمودا همچنین گفت:« ما در تمریناتمان روی مهار پنالتی تمرین زیادی کردیم و از اینکه تایتون این توپ را گرفت متعجب نشدم.»

فرناندو سانتوس مربی یونان: می توانستیم برنده باشیم
«مسلما ما می تونستیم برنده بازی باشیم، البته از این نتیجه راضیم. در ۲۰ دقیقه اول خیلی خوب نبودیم ما استرس داشتیم و می دانستیم لهستان فشار زیادی به ما وارد می کند اما برای مهار این فشا برنامه داشتیم. ما می دانستیم که لهستان تیمی است که حمله های خیلی سریعی دارد و بعد از ۲۰ دقیقه اول بازی را کنترل کردیم و بازی را در دست گرفتیم و وارد زمین لهستان شدیم تا اینکه بازیکن ما اخراج شد، کارت زرد دوم سوکراتیس کار ما را سخت تر کرد. اما باز هم ما فشار حریف را مهار کردیم . من کاملا به تصمیم داور احترام می گذارم اما واقعا این تصمیم کار ما را سخت کرد اما ما توانستیم در نیمه دوم به بازی برگردیم و ما توانستیم به گل برسیم و یک پنالتی هم از دست دادیم که البته این بخشی از بازی است. اما هر دوتیم نهایت تلاش خود را کردند. باید به بازیکنانم تبریک بگویم به ویژه بابت نیمه دوم.» سانتوس هم در مقابل سئوال خبرنگاری که گفت کاراگونیس قبلا چند بار شما پنالتی زده بود؟، گفت: «فقط یک بار زده بود اما او بازیکن بزرگی است و معمولا هم پنالتی هایش گل می شود. اگر مطمئن نبود که می تواند گل بزند هرگز پشت توپ نمی ایستاد، سئوال بعدی…» وقتی خبرنگار گفت که او در بازی باشگاهی هم پنالتی حساسی را از دست داده بود سانتوس دوباره گفت: او بازیکن بزرگی است و فوتبال هم همین است.
 

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.