اخبار باشگاه پرسپولیس ؛ جلسه نویدبخش، جدایی انصاری فرد

۲۶م آذر ،

اخبار باشگاه پرسپولیس ؛ جلسه نویدبخش، جدایی انصاری فرد

فارس: خبرها باشگاه پرسپولیس :‌ مجتبی حسینی برای همراهی گل‌محمدی در نیم فصل دوم لیگ برتر، قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد.

به گزارش فوتبال آنلاین یکی از دغدغه‌های محمد رویانیان برای فرار پرسپولیس از حاشیه‌های چند مدت اخیر تصویه حساب و فسخ قرار داد با ژوزه در صورتی که باشگاه پرسپولیس ضربه نخورد، است.

از همین رو وی ۳ جلسه با این سرمربی برگزار کرد و با او به توافقی بر سر مبالغ مطرح شده برای فسخ قرارداد نرسید.

شب قبل نیز چهارمین جلسه رویانیان و ژوزه برگزار شد. در این جلسه همه چیز فرق کرده بود و با توجه به صحبت‌های طرفین ژوزه ۵۰ درصد با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرارداد موافقت کرد.

به گفته مسئولان باشگاه پرسپولیس این جلسه مثبت و رو به جلو بود و ژوزه با پیشنهاد تازه رویانیان موافقت کرد؛ اما قرار است تا فردا فکر نهایی خود را بکند و سپس جواب قطعی را بدهد.

بر خلاف ۳ جلسه قبل مسئولان پرسپولیس از جلسه شب قبل ژوزه که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید بسیار خرسند و رضایت دارند.

دستیار گل‌محمدی قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد

پس از توافقات انجام شده، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس؛ ادموند بزیک، مجتبی حسینی و حسین عبدی را به عنوان دستیاران ایرانی‌اش در کنار کریم باقری به عنوان مدیر فنی معرفی کرد.

این در حالی است که برخی از این دستیاران هنوز برای پیوستن به جمع قرمزپوشان مشکلاتی دارند، اما مجتبی حسینی شب قبل با عقد قرارداد داخلی، به مدت نیم فصل رسما به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

مسئولان این باشگاه در تلاش می باشند تا قرارداد حسینی را هر چه سریعتر ثبت کند تا در دیدار مقابل ملوان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، یحیی گل محمدی بر روی نیمکت تنها نباشد.

جدایی انصاری فرد

کریم انصاری فرد که با درخواست چند تیم خارجی برای لژیونر شدنش در نیم فصل مواجه شده بود و بارها مدیر برنامه‌های او و خودش در این باره با رویانیان به گفت‌وگو پرداخت با توجه به پیشنهادی که از دو تیم خوب اروپایی گرفته و مشاوره‌هایی که از نزدیکانش گرفته از رویانیان خواسته تا با جدایی او طبق توافقات اول فصل موافقت شود البته کادر فنی پرسپولیس و رویانیان مخالف  این موضوع می باشند. باید دید تا چند روز آینده تکلیف نهایی انصاری فرد چه خواهد شد.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.