اخبار خودرو:اعلام قیمت روز خودرو در بازار، ۲ آبان ۹۱

این خبر امروز سه شنبه ۲ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

اعلام قیمت روز خودرو در بازار

عصر خودرو : دبیر انجمن خودروسازان ایران اخیرا توقف عرضه بعضی خودروهای پرتیراژ داخلی را تایید نمود؛ اکنون قیمت‌ خودروها در نمایندگی‌های مختلف با درصدی نوسان و تفاوت همراه است.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایسنا  سرانجام پس از چندین هفته گمانه‌زنی نسبت iبه توقف عرضه بعضی خودروهای پرتیراژ داخلی، احمد نعمت‌بخش با تایید این موضوع سبب آن‌را عقب افتادن تعهدات پیش فروش خودروسازان و همچنین نبود خودرو برای عرضه عنوان نمود.
اکنون شرایط رشد قیمت خودرو در بازار آزاد iبه‌گونه‌ای که در حال حاضر قیمت خودروی سایپا ۱۳۱ SL iبه حدود ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۳۱ SX نیز iبه حدود ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت مصوب ۱۳۱ SL معادل ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و ۱۳۱ SX نیز ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان است.
همچنین در حالیکه نرخ رسمی سایپا ۱۳۲ SL معادل ۱۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان و ۱۳۲ SX نیز ۱۲ میلیون و ۶۰ هزار تومان است، قیمت ۱۳۲ SL در بازار iبه حدود ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۳۲ SX نیز ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.
خودروی تیبا نیز در حالی iبه قیمت حدود ۱۶ میلیون تومان iبه فروش می‌رسد که قیمت رسمی آن ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان تعیین شده است.
تندر ۹۰ مدل E2 پارس خودرو نیز در حالی iبه قیمت حدود ۲۶ میلیون تومان iبه فروش می‌رسد که قیمت رسمی آن ۲۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.
قیمت مگان ۲۰۰۰ اتومات نیز در بعضی از نمایندگی‌های فروش iبه حدود ۶۰ میلیون تومان رسیده است در حالیکه قیمت رسمی این خودرو ۴۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان است.
ماکسیما نیز در حالی در بعضی از نمایندگی‌های فروش iبه قیمت حدود ۸۱ میلیون تومان عرضه می‌شود که قیمت رسمی آن ۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
اما در گروه محصولات ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ همچنان افزایش یافته و iبه حدود ۲۹ میلیون تومان رسیده است این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۱۹ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان است.
قیمت پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز در مدل V9 آن iبه حدود ۴۰ میلیون تومان رسیده در حالیکه قیمت رسمی این خودرو ۲۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان تعیین شده است. قیمت ۲۰۶ صندوق‌دار مدل V8 نیز در حالی iبه حدود ۳۰ میلیون تومان رسیده که قیمت رسمی آن ۲۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان است.
تندر ۹۰ ایران خودرو نیز در مدل E1 iبه قیمت حدود ۲۲ میلیون تومان و مدل E2 نیز ۲۵ میلیون تومان iبه فروش می‌رسد در حالیکه قیمت رسمی تندر ۹۰ مدل E1 ایران خودرو ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مدل E2 نیز ۲۱ میلیون تومان تعیین شده است.
قیمت پژو ۴۰۵ نیز در حال حاضر حدود ۱۹ میلیون تومان است البته قیمت مصوب این خودرو ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان تعیین شده است. قیمت پژو پارس سال نیز در حالی iبه حدود ۲۸ میلیون تومان رسیده که قیمت رسمی این خودرو حدود ۲۳ میلیون تومان است.
سمند نیز در حالی در مدل EF7 آن iبه قیمت iبه حدود ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود که قیمت رسمی این خودرو حدود ۲۱ میلیون تومان است.

سه شنبه ۲ آبان   ۱:۳۶

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.