اخبار خودرو:معرفی خودروهای متخلف دولتی در برنامه پایش، ۲ آبان ۹۱

این خبر امروز سه شنبه ۲ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

معرفی خودروهای متخلف دولتی در برنامه پایش

عصر خودرو : بینندگان شبکه یک سیما با همکاری پلیس راهوار ناجا، چهار خودروی دولتی را که مورد استفاده خانوادگی قرار می‌گرفت، معرفی نمودند.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از مهر، برنامه “پایش” یکشنبه گذشته ۳۰ مهر، عکس‌های ارسالی از بینندگان برنامه، خودروهای با پلاک قرمز دولتی در حال استفاده شخصی نشان داده شد. نکته قابل توجه این عکس‌ها، همکاری پلیس با پایش مردمی و معرفی نهادهای مالک خودروها بود.
در این برنامه پژو پارس نقره‌ای iبه شماره ۶۷۳ الف ۱۱ ایران ۴۸ متعلق iبه سازمان بنادر و کشتیرانی نشان داده شد که عکس آن را بینندگان پایش در حال استفاده خانوادگی در ساعت ۷ شب ۲۶ مهر در میدان امام حسین رشت گرفته بودند.
همچنین پاترول سبز iبه شماره ۱۱۵ الف ۲۱ ایران ۱۴ متعلق iبه شرکت iبهره برداری نفت و گاز آغازی در ساعت ۱۲ ظهر شنبه ۲۹ مهر نشان داده شد که عکس آن در حال انتقال یک دختر مدرسه‌ای iبه مدرسه توسط بینندگان سیما ثبت شده بود.
خودروی دیگر پژو مشکی رنگ iبه شماره ۳۶۳ الف ۱۱ ایران ۱۱ متعلق iبه بیمه خدمات درمانی بود که عکس آن در ساعت ۱۷ روز ۱۴ مهرماه در اتوبان زنجان قزوین توسط بینندگان سیما iبه ثبت رسیده بود.
همچنین پژو نقره ای رنگ iبه شماره ۶۴۱ الف ۱۴ ایران ۳۳ که عکس آن درحال استفاده خانوادگی در ساعت۱۱ شب ۲۵ مهر ماه در خیابان آزادی تهران توسط بینندگان سیما ثبت شده بود که این خودرو نیز iبه سازمان مدارس عالی فنی و حرفه‌ای کشور تعلق داشت.
هفته گذشته پیگیری‌های “پایش مردمی” سیما با همکاری پلیس برای اولین بار جواب داد و بانک ملی ایران ناچار شد iبه استفاده غیر قانونی کارمند خود از خودروی سمند اعتراف کند و ضمن عذرخواهی از مردم، اعلام کند که راننده خاطی را تنبیه نموده است.
برنامه “پایش” یکشنبه شب‌ها ساعت۲۳ از شبکه یک سیما پخش می‌شود و “پایش مردمی اقتصاد ایران” که عکس‌های ارسالی بینندگان را نمایش می‌دهد از جمله بخش‌های پرطرفدار آن است.

سه شنبه ۲ آبان   ۵:۴۴

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.