اخبار دنیای بازی؛ کارگردان District 9 علاقمند به ساخت فیلم Halo است

۲۱فروردین۱۳،

 

نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم District 9 از علاقه خود به ساخت فیلم هیلو سخن به میان آورد و برای دریافت پروژه اعلام آمادگی کرد.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، فیلم منطقه ۹، سال ۲۰۰۹ بسیار مورد توجه منتقدین و البته عموم مردم قرار گرفت و توانست در کنار فیلم‌های بزرگ آن سال خوش بدرخشد و نامزد ۴ جایزه اسکار شود. 
 
نیل بلومکمپ، نویسنده و کارگردان جوانیست که علاقه وافری به دنیای سری بازی‌های هیلو دارد و پیش از این نیز در سال ۲۰۰۷ با ساخت ۳ فیلم کوتاه برای مجموعه هیلو و آماده کردن بازار برای عرضه هیلو ۳، جوایز بسیاری دریافت کرده بود. وی در مصاحبه اخیر خود با IGN گفت:
 
"من هنوز هم واقعا عاشق دنیا، جهان و فضای اساطیری هیلو هستم. اگر به من اختیاراتی داده می‌شد، فیلمی از این عنوان می‌ساختم."
 
وی در ادامه این کار را مشکل دانست و گفت:
 
"اما یک مشکلی وجود دارد. وقتی یک ایده‌ای پیش از این وجود داشته است، درک من از این دنیا و فیلم در مقابل ۱۵۰ نفر دیگری که در این پروژه حضور دارند قرار می‌گیرد."
 
به نظر می‌رسد که هنوز ساخت فیلم از سری هیلو در ابهام کامل قرار دارد و مایکروسافت چندان اعتمادی به کارگردانان هالیوودی ندارد و میلی هم به ساخت یک فیلم ناموفق از روی یکی از موفق‌ترین شوترهای تاریخ ندارد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.