اخبار سینما:پله آخر در نهایت شایستگی اکران می گردد۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

مصطفی شایسته در گفت و گو با هنر آنلاین

پخش نماینده فیلم پله آخر معتقد است ارزشهای بالای این فیلم می تواند مخاطبان سینمای جدی را iبه سینماها بکشاندو هدایت فیلم سعی می نماید در نهایت شایستگی این فیلم را اکران کند.

مصطفی شایسته تهیه نماینده و مدیر پخش موسسه سینمایی هدایت فیلم در گفت و گو با خبرنگار هنر آنلاین در مورد فعالیتهای اخیر بخش پخش هدایت فیلم گفت: فیلم سینمایی “پله آخر” علی مصفا پس از فیلم “ملکه” در گروه سینمایی “آزادی” اکران می‌شود.
 

او در مورد میزان فروش احتمالی این فیلم گفت:امیدوارم این فیلم فروش بالایی داشته باشد چون جذابیتهای بالایی دارد و فیلم وزین و با ارزشی است.جذابیتهای فیلم قطعا می تواند مخاطبان سینمای ارزشمند را iبه سینماها بکشد.
 

شایسته تصریح نمود:البته نباید از نظر دور داشت که فروش سینما دچار افت شده و مسائا حاشیه ای بی شمار این فیلمها نیز باقی مانده رمق سینما را گرفته اما امیدوارم این فیلم که احتمالا بعد از ایام سوگواری ماه محرم iبه نمایش در می آید،بتواند مخاطبان خوبی را جذب سینما کند.
 

فیلم “پله آخر” در اولین نمایش خود در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در iبهمن ماه گذشته iبه نمایش درآمد و جایزه iبهترین فیلمنامه اقتباسی را نیز iبه خود اختصاص داد.
 

پایان پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.