اخبار ضد و نقیض در مورد سبب بستری شدن مهدی هاشمی

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

روز قبل خبری مبنی بر اینکه پزشک مهدی هاشمی از دادستانی خواسته تا فرزند هاشمی رفسنجانی را برای آنژیوگرافی از اوین به بیمارستان منتقل نمایند بر روی خروجی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها قرار گرفت.

به گزارش تفسیری خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران ، روز قبل خبری مبنی بر اینکه پزشک مهدی هاشمی از دادستانی خواسته تا فرزند هاشمی رفسنجانی را برای آنژیوگرافی از اوین به بیمارستان منتقل نمایند بر روی خروجی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها قرار گرفت.

این در حالی است که با مشخص شدن انتقال مهدی هاشمی به بیمارستان دی خبرنگار باشگاه خبرنگاران در محل بیمارستان حاضر شده و در گفتگو با دو تن از اعضای خانواده هاشمی متوجه اظهار نظر‌های ضد و نقیض در خصوص انجام شدن و یا نشدن عمل جراحی قلب مهدی هاشمی شد.

یاسر هاشمی برادر مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار ما گفته بود که حال کنونی برادرش مطلوب است، کارهای درمانی مهدی در حال انجام است برای آنژوگرافی منتظر جواب دکتر هستیم.

اما چند دقیقه پس از این مصاحبه فاطمه هاشمی دیگر فرزند هاشمی رفستنجانی در مصاحبه‌ای متفاوت از مصاحبه برادرش گفت: همه اعضای خانواده از جمله پدرم و مادرم با او دیدار نموده‌اند؛ اکنون آزمایش‌های لازم در حال انجام است و تصمیم قطعی پس از انجام آزمایش‌ها از طرف پزشک معالج انجام می‌شود.

وکیل خانواده هاشمی هم در اظهار دیگری که کاملاً متفاوت با اظهارنظرهای پیش بود، عنوان کرد: احتمال اینکه مهدی فردا آنژیوگرافی شود بسیار زیاد است ولی هنوز پزشک وی در این خصوص اظهار نظر قطعی نکرده است.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که یک پزشک متخصص بیماری‌های قلب و عروق در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه بیماران شیمیایی که به عارضه قلبی مبتلا می‌شوند بعد از معاینه و انجام اکو و بررسی اینکه چند درصد از ریه آنها درگیر است اقدام به آنژیوگرافی می‌شوند، اظهار داشت: ممکن است در برخی مواقع بیمار بعد از اکو تحت درمان دارویی نیاز به آنژیوگرافی نداشته باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.