اخبار فناوری: محبوبیت کیف گوگل رو iبه افزایش است ممتازنیوز،۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده استهمکاران سیستم- شرکت گوگل اعلام نموده است پرداخت پول از طریق سرویس کیف پول گوگل (Google Wallet) که مبتنی بر فناوری ان اف سی است، در آمریکا افزایش یافته است.

مدیر بخش خدمات پرداخت گوگل اعلام نموده است تبادلات صورت گرفته از طریق خدمات کیف پول گوگل در شش هفته اول بعد از ماه آگوست دو برابر شده است. شرکت گوگل در اوایل ماه آگوست سال جاری فناوری پردازش ابری را iبه سرویس کیف پول خود افزوده بود.

کیف پول گوگل خدمات ویژه‌ای است که این غول جستجوگر برای پرداخت پول و انجام تبادلات ارائه نموده است. کاربران برای استفاده از این خدمات که مبتنی بر فناوری ان اف سی است، فقط لازم است نرم افزار ویژه‌ای را بر روی گوشی همراه یا رایانه لوحی خود نصب نمایند و از ابزار همراه خود همانند یک کارت اعتباری خرید استفاده نمایند، فروشندگان نیز باید دستگاه‌های فروش فروشگاهی خود را iبه فناوری ان اف سی و نرم افزارهای ویژه آن مجهز نمایند.

معاون سرویس کیف پول گوگل در کنفرانس اینترنت همراه که در کالیفرنیای آمریکا با برگزار شده اعلام نموده است استفاده از این خدمات در تبادلات مالی افزایش یافته، اما این فناوری هنوز راه بسیاری را برای فراگیر شدن در پیش دارد.

وی گفته فرایند پذیرش و گسترش استفاده از این فناوری یک شبه اتفاق نخواهد افتاد و حداقل مستلزم گذشت سه تا پنج سال دیگر است.

تحلیل گران نیز معتقدند اکوسیستم توسعه یافته کارت‌های اعتباری سبب شده مصرف نمایندگان آمریکایی علاقه کمی از خود iبه پرداخت همراه نشان دهند.

پرداخت از طریق فناوری ان اف سی مستلزم استفاده از زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری خاصی است که هم مشتریان و خریداران باید آن‌ها را بر روی ابزار همراه خود داشته باشند و هم فروشندگان در پایانه‌های فروش فروشگاهی خود از آن استفاده نمایند.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.