اخبار کمیته انضباطی؛ محرومیت مسلمان به خاطر رفتار ناشایست در دیدار با تراکتور سازی

۰۸ام بهمن ،

اخبار کمیته انضباطی؛ محرومیت مسلمان به خاطر رفتار ناشایست در دیدار با تراکتور سازی

اخبار فوتبال ایران : فوتبال آنلاین : رئیس کمیته انضباطی از محرومیت بازیکن تیم ذوب‌آهن اصفهان به سبب تخلفاتش در جریان بازی این تیم با تراکتورسازی خبر داد.

به گزارش فوتبال آنلاین و به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: رفتار ناشایست محسن مسلمان، بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان که در دیدار با تراکتور سازی پس از به ثمر رساندن گل خطاب به تماشاگران تیم تراکتور صورت گرفت، تخلف بوده و این بازیکن تا اطلاع ثانوی از حضور در بازی های رسمی محروم است.

وی افزود: اگر چه باشگاه ذوب آهن در یک اقدام صحیح و اخلاقی بازیکن خود را تنبیه کرده است اما با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی به تخلف این بازیکن در کمیته انضباطی صورت می گیرد و با توجه به کیفیت رفتار این بازیکن و میزان تاثیرات منفی در بین اهالی فوتبال، کمیته انضباطی مستند به ماده ۱۱ انضباطی، محسن مسلمان را با صدور دستور موقت تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات رسمی ممنوع اعلام کرد. رسیدگی به این پرونده در دستور کاری ما خواهد بود و هرچه زودتر در این خصوص تصمیم گیری و نتیجه نهایی آن را از طریق پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون اعلام خواهیم کرد.

دیدار دو تیم فولاد مبارکه اصفهان و ذوب آهن از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال در اصفهان برگزار شد که حسن جعفری بازیکن شماره ۱۷ تیم فولاد مبارکه پس از دریافت کارت قرمز از داور مسابقه به مدت دو دقیقه از زمین مسابقه خارج نشد و سبب ایجاد وقفه در بازی شد.

بر همین اساس وی به پرداخت ۶ میلیون ریال جریمه نقدی از سوی کمیته انضباطی محکوم شد.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. احمد رضا زمانی:

    ما از کمیته انظباطی خواستار محرومییت تا اخر فصل هستیم .تا این عصبانییت و داغ دلمون خاموش بشه وگر نه یه نامه به مقام معظم رهبری مینویسیم تا خودشان برسی کنن .اقای عابدینی خواهش میکنم .تا الگو برای همه باشن تا این حرکات زشت رخ ندهد .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.