اختتامیه جشنواره «سیاه، سفید و زشت، زیبا» امروز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل درخشنده، دبیر جشنواره ادبی «سیاه، سفید و زشت، زیبا» با بیان این خبر گفت: این برنامه عصر امروز پنج شنبه ۶ مهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود علوی نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری و جمعی از شرکت کنندگان این جشنواره در سالن آمفی تئاتر فرهنگ سرای شفق برگزار می‌شود.

درخشنده با اشاره به تعداد آثار دریافتی توسط دبیرخانه این جشنواره گفت: در طول برگزاری این جشنواره ۶۲۰ اثر از ۴۱۰ نویسنده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این میان ۲۴۰ اثر به بخش نهایی راه پیدا کردند. از ۲۴۰ اثر راه یافته به بخش نهایی هم ۵۰ اثر به‌عنوان آثار منتخب و ۳ اثر به‌عنوان اثر برتر جشنواره انتخاب و در مراسم اختتامیه معرفی می‌شوند.

جشنواره ادبی «سیاه و سفید، زشت و زیبا» با انتشار فراخوانی فعالیت خود را از یکم مرداد آغاز کرد. در این جشنواره شرکت کنندگان می‌باید آثار خود را با موضوعات راستگویی و دروغگویی، غیبت و ذکر خیر، ساده زیستی و تجمل‌گرایی، احترام ـ تکریم و بی احترامی ـ حرمت شکنی، عفو و غضب و صبر و کم‌تحملی تا ۳۰ شهریورماه به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کردند.

مراسم اختتامیه این جشنواره امروز از ساعت ۱۶ در فرهنگ سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان۲۱ بوستان شفق واقع شده است.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.