اختتامیه طرح نشاط معنوی

فروردین ۱۴۰۳

آخرین روز اختتامیه طرح نشاط معنوی در مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار طی روز قبل در گردان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران حاضر در محل آیین طرح نشاط معنوی از ۸ تیر ماه در استان تهران و شهرستان های تابعه آغاز شده و به مدت ۲ ماه به طول انجامید و طی روز قبل در مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار در کردان؟ به کار خود پایان داد.

در این زمینه حجت الاسلام حسن پور در خصوص این طرح در آیین اختتامیه در سخنانی گفت: افتتاحیه طرح به مدت ۱۰ روز به طول انجامیده بود و اختتامیه آن به مدت ۶ روز ادامه داشت.

وی افزود: برای برگزاری و تشویق شرکت کنندگان این طرح حدود ۱۰ هزار قلم اقلام فرهنگی در ۱۰ نوع با محوریت امامزادگان و بقاع متبرکه به استان رقیه شده است.

حسین پور اظهار داشت: ۱۰۰ مبلغ از ادارات کل شهر قم و ۱۲۰ نفر از مبلغین بومی استان تهران در این طرح شرکت کردند و در بقاع متبرکه حضور داشتند.

وی افزود: طرح نشاط معنوی  در ۶۳ بقاع متبرکه امامزاده در سطح استان تهران و برگزار شد و برگزاری کلاس های هنری تجسمی احکام و قرآن و معارف از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح بود.

وی خاطر نشان کرد: در آستان مقدس امامزاده داود مراسم افتتاحیه مدت ۱۰ روز برگزار شده بود و جمعاً بالغ بر ۲۰ هزار نفر در این طرح برنامه ها و کلاس ها شرکت کردند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.