اختصاصی خبرآنلاین: نکونام فصل بعد در استانبول/ فاضلی: جواد گفته این پیشنهاد را بررسی کنم

به گزارش خبرآنلاین ؛ جواد نکونام که به دلایلی  تمایل دارد در حوالی ایران باشد و فوتبالش را همین نزدیکی ها دنبال کند ، در مرز ۳۳ سالگی با پیشنهاد تیمی از لیگ ترکیه وسوسه شده تا فاصله ۶ ساعته اش از تهران را به ۳ ساعت کاهش دهد و از فصل بعد در استانبول فوتبال بازی کند. در یکی از تیم های سرشناس فوتبال ترکیه که در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور خواهد داشت. کاپیتان تیم ملی که شرایط خیلی خوبی در اوساسونا دارد و هوادارانش در پامپلونا او را یکی از اسطوره های تیم شان می دانند اخیرا با پیشنهادی از ترکیه روبرو شده. پیشنهاد قراردادی ۴ ساله با رقمی وسوسه انگیز. او که چندی قبل از فتح الله زاده پیشنهادی دریافت کرده بود تا به ایران برگردد و فوتبالش را در استقلال دنبال کند ، حالا می تواند با رفتن به ترکیه ، مشکل دوری اش از ایران را هم حل کند و با آرامشی بیشتر به فوتبالش ادامه دهد. او اگرچه هنوز ۲ سال دیگر با تیم اسپانیایی قرارداد دارد اما برای جدایی از اوساسونا خیلی هم با مشکل مواجه نیست.

او بندی در قراردادش دارد که در صورت پرداخت رقمی نزدیک به ۱٫۵ میلیون یورو  می تواند قراردادش را فسخ کند . این یکی از شروطی است که همیشه محمودرضا فاضلی در بندهای قرارداد بازیکنانش قرار می دهد. پیش از این هم مثلا مهدوی کیا برای جدایی از بوخوم با چنین قانونی توانست بی دردسر فسخ قرارداد کند.

اما پیشنهاد جدید به کاپیتان تیم ملی تا چه حد جدی است؟ فاضلی که معمولا درباره پیشنهادها به بازیکنانش حرفی نمی زند در این باره به خبرآنلاین می گوید:« راستش عادت ندارم قبل از ثبت قرارداد درباره اش حرفی بزنم. همان طور که در قراردادهای علی کریمی هم هیچ گاه تا زمان ثبت قرارداد رسانه ای نکردیم. اما آنچه درباره پیشنهاد تیم ترکیه ای گفتید خیلی هم دور از ذهن نیست. پیشنهاد قراردادی ۴ ساله از سوی یکی از تیم های مطرح ترکیه به جواد شده است و خود او هم ابراز تمایل کرده تا این قرارداد را بررسی کنیم.»

اما اسم این تیم؟ فاضلی می گوید:« قطعا این جواب را از من نمی شنوید.» چندی قبل رسانه ها از پیشنهاد گالاتاسرای به جواد نوشته بودند اما شاید تیم جدید کاپیتان تیم ملی ، گالا نباشد یعنی او با پیشنهادی مشابه از بشیکتاش و فنرباغچه روبرو باشد. سه تیم مطرح استانبول که می توانند غیر از پرداخت رقم مورد نظر جواد ، بیش از ۱٫۵ میلیون دلار هم برای رضایتنامه اش را بپردازند.

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.