اختصاصی: هر یک از ورزشکاران چه کاری برای زلزله زدگان کردند؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید هر یک از ورزشکاران معروف کشورمان پس از وقوع زلزله اذربایجان چه اقدامی انجام دادند اگر می خواهید از عمکرد این ورزشکاران و به قولی پهلوان مطلع باشید این مطلب را که برای اولین بار به طور اختصاصی از سایت فارسی .نت منتشر می شود را مطالعه کنید

اما هر ورزشکار چه اقدامی برای کشورمان انجام داد:

بهتر است ابتدا از ورزشکار شروع نکنیم و از کسی شروع کنیم که همه او را به عنوان یک چهره جنجالی ورزشی می شناسند او کسی نیست جز عادل فردوسی پور.

فردوسی پور عامل کمک ۵۴ میلیونی به زلزله زدگان آذربایجان 16 اختصاصی: هر یک از ورزشکاران چه کاری برای زلزله زدگان کردند؟

عادل پس از ۲ روز از بازگشت از لندن برنامه ۹۰ را به روی انتن برد اما سوال برنامه اش را به حمایت از مردم زلزله زذه اختصاص داد و درخواست کرد که مردم فقط یک اس ام اس خالی به برنامه نود ارسال کنند مخابرات هم اعلام کرد هر اس ام اسی که به برنامه نود ارسال شود مبلغ ان به زلزله زدگان کمک می شود بیشتر از چهار میلیون و دویست هزار نفر در این حرکت انسان دوستانه شرکت کردند.

هزینه هر پیام کوتاه فارسی ۱۰۰ ریال و هر پیام کوتاه خارجی ۱۶۰ ریال است که اگر میانگین آن را حساب کنیم، مردم پنجاه و چهار میلیون و ششصد هزار تومان به برنامه نود پیامک زده اند.

284852 349773118434609 1941237555 n اختصاصی: هر یک از ورزشکاران چه کاری برای زلزله زدگان کردند؟

دومین ورزشکار : حمید سوریان

IMAGE634800855229168590 اختصاصی: هر یک از ورزشکاران چه کاری برای زلزله زدگان کردند؟

دومین ورزشکار کسی نبود جز حمید سوریان حمید که پس از بازگشت از المپیک با سیل عظیم جوایز از طرف مقامات شهری روبرو شد تمام جوایز را به زلزله زدگان بخشید

از سوی کمیته استقبال و تجلیل از حمید سوریان ۱۴ سکه، شهرداری و شورای شهر ری ۵۰ میلیون ریال، شهرداری و شورای شهر باقرشهر ۳۰ میلیون ریال، شرکت نوری تازه ۱۰۰ میلیون ریال، مجمع امور صنفی شهرستان ری ۲۰ میلیون ریال، اداره ورزش و جوانان ری سه سکه طلا به حمید سوریان اهدا شد اما سوریان همه جوایز را به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اختصاص داد تا روحیه پهلوانی در کشور پهلوان پرور زنده بماند.

سومین ورزشکار : احسان حدادی

IMAGE634805580337255860 اختصاصی: هر یک از ورزشکاران چه کاری برای زلزله زدگان کردند؟

احسان که بلافاصله پس از بازگشت از المپیک مدال خود را به کودکان سرطلانی اهدا کرد بلافاصله هم به سوی زلزله زدگان رفت احسان با حضور خود در میان زلزله زدگان نشان داد که برای او مردم بیشتر از مقام و … ارزش دارند

حدادی در می‌گوید: «یک سری کمک‌ها را انجام دادم و به آن‌ها گفتم که اگر لازم است تا آخر کار بمانم. هرچند که کار زیادی از دستم برنمی‌آید اما گفتم تا آخرش بمانم که گفتند نه. تشکر کردند و گفتند نمی‌خواهد بمانی. من هم فردا برمی‌گردم تهران.»

چهارمین ورزشکار علی دایی:

48048 693 اختصاصی: هر یک از ورزشکاران چه کاری برای زلزله زدگان کردند؟

علی دایی اولین کسی بود که پس از شنیدن خبر زلزله بلافاصله اردوی تمیش را ترک کرد و به سمت همشهری های خود رفت تا به ان ها کمک کند دایی ۳ روز است که در میان مردم زلزله زده است او باعث شده که باشگاه راه اهن هم حمایت های خود را به واسطه این اسطوره به زلزله زدگان برساند علی دایی در برنامه دیشب ۹۰ به روی خط رفت و با عادل فردوسی پور در رابطه با اخرین اوضاع مناطق سخن گفت دایی همچنان گفت که بسیاری از سایر کشور با این چهره شناخته شده تماس گرفته اند و خواهان ارسال کمک های خود به زلزله زدگان شده اند

پنجمین ورزشکار مهدی مهدوی کیا:

n00054813 b اختصاصی: هر یک از ورزشکاران چه کاری برای زلزله زدگان کردند؟

مهدی نیز در اقدامی جالب بخشی از قرار داد خود را به زلزله زدگان اختصاص داد

مهدی مهدوی کیا که همواره در کارهای خیرخواهانه پیش قدم بوده است دوشنبه شب و پس از گفتگو با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بخشی از مبلغ قرارداد خود را به زلزله زدگان اختصاص داد.

در پی تماس مهدوی کیا با محمد رویانیان مقرر شد کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بخشی از قرارداد خود را صبح روز سه شنبه دریافت کرده و آن را به زلزله زدگان اختصاص دهد.

مهدوی کیا از مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تقاضا کرده است این مبلغ دریافتی از قرارداد او کسر شود.

بر اساس هماهنگی های بعمل آمده مهدی مهدوی کیا روز سه شنبه کمک نقدی خود را در اختیار کریم باقری قرار می دهد تا این کمک نقدی از طریق کاپیتان اسبق پرسپولیس در اختیار زلزله زدگان قرار گیرد.

سایر ورزشکاران نیز به زودی از طریق همین سایت یعنی فارسی.نت معرفی می شوند پس منتظر مطلبی جدید از فارسی .نت باشید


پورتال سرگرمی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.