اختصاصی کافه موسیقی/ بهنام صفوی بازهم در برج میلاد/ خواجه امیری و یگانه بعد از انتشار آلبوم های جدید کنسرت می دهند

کافه موسیقی: بهنام صفوی خواننده خوب و محبوب کشورمان ۱۸ مهر در سالن همایش های برج میلاد به اجرای منتخبی از آهنگ های آلبوم «عشق من باش» و «آرامش» خواهد پرداخت.

 

 

بهنام صفوی در گفت و گوی اختصاصی با کافه موسیقی در مورد جزئیات این کنسرت گفت:

« در این کنسرت یک سورپرایز ویژه  برای مخاطبین عزیزم تدارک دیده ایم “ضربدر دو” نام دارد. اجازه بده این موضوع تا روز اجرا سورپرایز باقی بماند و در موردش صحبت نکنیم چون فکر می کنم اگر در موردش توضیح بدهم جذابیتش را از دست خواهد داد. به جز این سورپرایز در کنسرت هجدهم مهر برای اولین باری برخی از آهنگ ها را با تنظیم هایی جدید و متفاوت اجرا خواهیم کرد و مهدی فرد رهبری ارکسترم را برعهده خواهد داشت. »

 

علی نیکو نیا مدیر روابط عمومی شرکت آوای هنر که مسولیت برگزاری این کنسرت را برعهده دارد نیز در این مورد به کافه موسیقی گفت: بهنام صفوی قصد دارد با اجرای ایده های نو در این کنسرت شبی بیاد ماندنی را برای هوادارانش رقم بزند. این کنسرت در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ برگزار می شود.نیکونیا در مورد کنسرت های آینده آوای هنر گفت: به خواست خود ِ احسان خواجه امیری و محسن یگانه قصد داریم بعد از انتشار آلبوم این دو خواننده خوب کشورمان کنسرت های مفصلی را در تهران برگزار کنیم تا احسان خواجه امیری و محسن یگانه با آلبوم های جدیدشان با هوادارانش از نزدیک دیدار کنند.

 

کافه موسیقی::صفحه اصلی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.