اختصاص بالاترین توسعه بخش کشاورزی به خوزستان

مدیر امور شعب بانک کشاورزی خوزستان با اشاره به تأکید دکتر طالبی مبنی بر اینکه بالاترین اعتبار توسعه بخش کشاورزی به استان خوزستان اختصاص داده شده است گفت: ازآنجایی‌که این استان از امکانات و موقعیت مناسبی برخوردار است پس باید تلاش شود این اعتبارات در جای خود به توسعه بخش کشاورزی کمک کند.

به گزارش ایانا مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: ” دکتر محمد طالبی” رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی در سفر یک‌روزه خود به خوزستان در جریان روند پیشرفت طرح‌های توسعه کشاورزی استان قرار گرفت و از تعدادی از شعب بازدید کرد.

“سید حجت‌الله اژدر” اظهار داشت: دکتر طالبی در سفر به استان از شعب مرکزی و شعب شهری و روستایی از جمله اهواز، دارخوین، خرمشهر، آبادان و شادگان بازدید و روند پیشرفت طرح‌های توسعه کشاورزی و مسائل و مشکلات موجود را بررسی کرد و راهنمایی‌های لازم را به‌عمل آورد.

اژدر تصریح کرد: راهنمایی‌های لازم به مدیران شعب بانک کشاورزی درباره ماموریت امروز بانک که پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی در سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی ارائه شد تا تغییرات اساسی در بخش کشاورزی استان ایجاد شود.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی خوزستان با اشاره به تأکید دکتر طالبی مبنی بر اینکه بالاترین اعتبار توسعه بخش کشاورزی به استان خوزستان اختصاص داده شده است گفت: ازآنجایی‌که این استان از امکانات و موقعیت مناسبی برخوردار است پس باید تلاش شود این اعتبارات در جای خود به توسعه بخش کشاورزی کمک کند

کشاورزی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.