اختصاص بخش ویژه زلزله آذربایجان در جشنواره «سینماحقیقت»

سینماپرس-گروه سینما/ششمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» در بخش ویژه‌ای، به نمایش مستندهای مرتبط با زلزله اخیر استان آذربایجان شرقی می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به دنبال وقوع زلزله شدید در مناطق شمال غرب کشور که متاسفانه باعث کشته و زخمی شدن صدها تن از هموطنان آذری شده است، ستاد برگزاری جشنواره «سینما حقیقت» -ضمن تسلیت به عموم بازماندگان- با طراحی بخش ویژه‌ای و بدون حضور هیئت انتخاب مرسوم، اقدام به پذیرش و نمایش فیلم‌های مناسب مرتبط با این رویداد غم‌بار خواهد کرد.

برپایه این گزارش، عموم مستندسازانی که نسبت به ثبت و ضبط این واقعه تاسف‌آور اقدام کردند، می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۱۵ مهرماه به دبیرخانه جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، طبقه دوم ارائه نمایند.

بنابراین، پیش از این در خبری اعلام شده بود که مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از مستندسازان سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل که نسبت به ثبت این رویداد تاسف‌آور اقدام کنند، با خریداری سه اثر منتخب ‌حمایت می‌کند.
انتهاب پبام/

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۰۴۰


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.