اختصاص تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاران پروژه های خدماتی در مناطق جنوبی تهران

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در نظارت دوره‌ای شهرداری منطقه ۱۹ از اختصاص تسهیلات ویژه صدور پروانه برای سرمایه‌گذاران پروژه های خدماتی در مناطق جنوبی تهران خبر داد.

به گزارش سرویس «شهری» ایسنا، مهندس علیرضا جاوید در جلسه نظارت و حمایت ستادی معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری تهران از منطقه ۱۹ افزود: در صورتی که سرمایه گذاران در مناطق جنوبی پروژه های خدماتی مانند پارکینگ، خدمات درمانی، بهداشتی، مذهبی و از این قبیل احداث کنند، حداکثر مساعدت برای صدور پروانه توسط معاونت شهرسازی و معماری منطقه صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه ضمن تشکر از عملکرد خوب معاونت شهرسازی و معماری این منطقه، گفت: جای خوشحالی دارد که با تدبیر دکتر قالیباف و تلاش چشمگیر شهردار منطقه و مسئولین شهرسازی این منطقه از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

مهندس عبادالله فتح الهی شهردار منطقه سخنران دیگر این جلسه بود که ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور مهندس جاوید و مسئولین ادارات حوزه شهرسازی و معماری شهرداری تهران، بیان کرد: مهندس جاوید در این مقطع حساس زمانی که شهر تهران باید طرح تفصیلی جدید را اجرا کند تا برکات و زیبایی های این طرح نمایان شود، بهترین تدبیر را اندیشید به طوریکه همه مناطق از نتایج جلسات این حوزه ابراز رضایت کرده اند.

وی ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همراهی و جدیت همه مسئولین حوزه شهرسازی و معماری بتوانیم خدمات بیشتری به شهروندان ارائه دهیم و ضمن پاسخگویی به نیازهای آنان مشکلات احتمالی را حل کنیم.

براساس این گزارش در این جلسه ادارات مختلف معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران به ارائه گزارشی از وضعیت منطقه ۱۹ در حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.