اختصاص یارانه به نیازمندان در چشم‌انداز اقتصادی کشور موثر است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اختصاص یارانه‌ها فقط به نیازمندان در چشم انداز اقتصادی کشور موثر خواهد بود، گفت: اقتصادی که یارانه‌هایش هدفمند نباشد، بیمار است.

“محمدنبی حبیبی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سیاست هدفمندی یارانه‌ها که قرار است به نیازمندان اختصاص یابد، اظهار داشت: اصل موضوع هدفمندی یارانه‌ها ضروری و عملی است که دولت نهم و دهم با شجاعت آن را آغاز کرد و جای تقدیر دارد.   
 
وی با بیان اینکه اهداف پیش بینی شده سیاست هدفمندی یارانه‌ها به طور ناقص اجرا شده و در مواردی انجام نشد، افزود: اصل هدفمندی و قرارگیری آن در اختیار نیازمندان کار درستی است چراکه یارانه مخصوص افراد نیازمند به یارانه است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: بایستی هدفمندی یارانه‌ها مطلوب‌تر از گذشته با روش‌های علمی و حساب شده‌ای در اختیار نیازمندان قرار گیرد، اما چگونگی تشخیص نیازمندان و نحوه اجرای آن کاری مدیریتی است که بایستی با بازنگری کلی در وضعیت گذشته انجام شود.
  
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری، با بیان اینکه اختصاص یارانه‌ها فقط به نیازمندان در چشم انداز اقتصادی کشور موثر خواهد بود، خاطرنشان کرد: اقتصادی که یارانه‌هایش هدفمند نباشد، بیمار است بنابراین بایستی مراقبت کرد، چرا که نمی‌توان برای کاری شبیه مسکن دادن اقتصاد کشور را نجات داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.