اختصاص ۲۰ درصد برنامه تشکل‌های دانشگاه‌های آزاد لرستان به آزاداندیشی

۲۸م دیماه ،

252-1.JPG

نماینده ریاست دانشگاه آزاد در امور تشکل‌های اسلامی دانشجویی واحدهای لرستان از اختصاص ۲۰ درصد از برنامه‌های این تشکل‌ها به کرسی‌های آزاداندیشی خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه لرستان، بارانی گفت: با موافقت هیئت نظارت بر تشکل‎های دانشجویی دانشگاه‎های آزاد لرستان بالغ بر ۱۰۰ برنامه پیشنهادی تشکل‌های اسلامی دانشجویی این دانشگاه‌ها برای ترم دوم سال تحصیلی مصوب شده که ۲۰ درصد از این برنامه‌ها به کرسی‌ها اختصاص یافته است.

وی افزود: عمده برنامه‎های پیش بینی شده برای اجرا در هشت واحد و مرکز دانشگاه آزاد در لرستان، در قالب کرسی‌های آزاداندیشی، جلسات پرسش و پاسخ، سخنرانی و مراسمات مختلف برگزار می‌شوند.

نماینده رییس دانشگاه آزاد در امور تشکل‎های اسلامی دانشجویی دانشگاه‏‌های آزاد لرستان گفت: قطعا از ترم آینده فعالیت‌های مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری تشدید خواهد شد که در این راستا بخشی از برنامه‌های تشکل‎های دانشجویی دانشگاه‎های آزاد در لرستان با موضوعاتی نظیر نحوه برگزاری انتخابات در ایران و مقایسه انتخابات ایران با سایر کشورها با حضور مسئولان استانی موثر در برگزاری انتخابات در دانشگاه‎ها برگزار خواهد شد.

بارانی یادآور شد: تاکنون ۹۰ درصد از برنامه‌های پیشنهادی تشکل‎های اسلامی دانشجویی دانشگاه‎های آزاد استان در هیئت نظارت مصوب شده که مابقی برنامه‌ها نیز مصوب خواهند شد.

وی همچنین از برگزاری دوره بصیرت دینی با حضور ۱۴۰ نفر از فعالان تشکل‎های دانشجویی دانشگاه های آزاد لرستان از ۱۴ تا ۱۸ بهمن در شهر مقدس قم خبر داد و تصریح کرد: این دوره با الگو برداری از طرح ولایت بسیج دانشجویی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و برای ارتقای معرفت دینی و بصیرت سیاسی دانشجویان برگزار می‌شود.

نماینده رییس دانشگاه آزاد در امور تشکل‎های اسلامی دانشجویی دانشگاه های آزاد لرستان گفت: دانشجویان شرکت کننده در این طرح ابتدا به مدت یک روز در حرم حضرت معصومه (س) با موضوعاتی مانند امامت، کرامت حضرت معصومه(س) و مباحث اخلاقی آشنا می شوند و به مدت سه روز نیز در مجتمع فرهنگی و آموزشی یاوران مهدی (عج) قم در محضر اساتید حوزوی و دانشگاهی، از مباحث عقیدتی و سیاسی بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.