اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل مراکز نگهداری و درمان معتادان

۰۶م آذر ،
ممتاز نیوز : معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد: به دستور قائم مقام دبیرکل این ستاد اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان برای تکمیل مرکز در حال احداث نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان استان کرمان اختصاص یافت.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهر ؛ بهرام نوروزی در خصوص سفر هیاتی از ستاد به استان کرمان گفت: در این استان در جلسه‌ای که به‌منظور رفع مشکلات و موانع مرکز در حال احداث نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان برگزار شد، مقرر گردید برای افزایش سرعت احداث و تکمیل این مرکز، اداره کل راه و ترابری نسبت به جاده‌سازی، ایجاد خاکریز در اطراف مرکز، اداره برق در خصوص برق‌رسانی و سیستم روشنایی، اداره آب و فاضلاب نسبت به احداث خط لوله و انشعاب آب، اداره گاز نسبت به ایجاد انشعاب گاز و استانداری استان نسبت به پیگیری و هماهنگ‌سازی ادارات و دستگاه‌های استانی جهت تسریع در تکمیل و افتتاح مرکز مذکور تا انتهای آذر ماه اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون مقابله با عرضه ستاد افزود: همچنین در جلسه مشترک کمیسیون فروش و کمیته مقابله استان مقرر شد که شورای هماهنگی استان با همکاری دستگاه‌های مقابله‌ای ظرف یک هفته گزارشی از وضعیت تردد اشرار و کاروان‌های در کویر در خصوص حمل مواد مخدر تهیه و با ارائه راهکارها به ستاد منعکس کند و همچنین مسیرهای تردد شبکه‌های قاچاق و حمل مواد مخدر اعم از جاده‌های اصلی و مسیرهای حاشیه‌ای کویر و گلوگاه‌ها توسط دستگاه‌های مقابله‌ای شناسایی و توسط شورا به ستاد ارسال شود.

نوروزی در ادامه، اعلام کرد: در این جلسه، مهندس طاهری قائم مقام دبیرکل ستاد، مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار بابت تکمیل مرکز نگهداری و درمان و کاهش آسیب معتادان تخصیص دادند و تاکید کردند که این مرکز تا انتهای آذرماه تکمیل شود.

وی همچنین گفت: مهندس طاهری در این جلسه از دست‌اندرکاران کشف محموله نه تنی مواد مخدر در سال قبل تقدیر و تشکر و همچنین از قضات فعالی که در راستای برخورد ریشه‌ای و گسترده با شبکه‌های قاچاق مواد مخدر تلاش می‌کنند، به‌طور ویژه قدردانی کرد.

نوروزی در پایان اظهار داشت: در انتهای این جلسه نیز، از تلاش‌ها و فعالیت‌های فرمانده و معاونت اطلاعات قرارگاه جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی با اهداء لوحی از سوی قائم مقام دبیرکل ستاد قدردانی شد.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.