اختصاص ۴۳ هزار دلار به هلال‌احمر ایران از سوی سازمان ملل

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

مدیرصندوق جمعیت سازمان ملل در ایران از اختصاص ۴۳ هزار دلار به جمعیت هلال‌احمر از سوی این صندوق خبرداد و گفت: سرعت عمل و توانایی‌ های فنی اعضای آن را در کشورهای منطقه بی‌نظیر عنوان نمود.

به گزارش تفسیری خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه سمنان، هولکی اوز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی باروری در بلایا با بیان اینکه صندوق جمعیت سازمان ملل در دو زمینه مالی و فنی با جمعیت هلال‌احمر ایران همکاری دارد گفت: این همکاری امسال در قالب برگزاری کارگاه‌های بهداشت باروری در بلایا اجرایی می‌شود و این کارگاه‌ها در تبریز برگزار شده و پس از سمنان، استان نمودستان نیز میزبان کارگاه بهداشت باروری است.

وی با بیان اینکه این همکاری‌ها سال آینده نیز ادامه دارد، خاطرنشان نمود: کارگاه‌های بهداشت باروری امسال با حضور اعضای دختر جمعیت هلال‌احمر ایران برگزار می‌شود و سال آینده علاوه بر کل استان‌ها، ‌تعدادی کارگاه نیز برای اعضای پسر هلال‌احمر پیش‌بینی شده است.

مدیرصندوق جمعیت سازمان ملل در ایران با تاکید بر اینکه هلال‌احمر ایران به سبب توانمندی‌های بالای فنی نیاز به کمک سازمان های جهانی ندارد، افزود: صندوق جمعیت سازمان به سبب فعالیت در کشورهای مختلف، تجربیات موفق برنامه‌های خود در کشورهای اسلامی را در اختیار ایران قرار می‌دهد.

وی جمعیت هلال‌احمر را از نهادهای موفق داوطلبی و امدادی دانست و سرعت عمل و توانایی‌های فنی اعضای آن را در کشورهای منطقه بی‌نظیر عنوان نمود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.