اختصاص۱۰۰۰ میلیارد تومان برای مقاوم سازی مدارس

اختصاص۱۰۰۰ میلیارد تومان برای مقاوم سازی مدارس

جام جم آنلاین: معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کل کشور گفت:امسال ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای مقاوم سازی مدارس کشور اختصاص یافته است.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، مرتضی رئیسی در بازدید از مدارس فرسوده و مقاوم سازی شده در شهرستان فسا در استان فارس گفت : در برنامه توسعه پنجم برای سال ۹۱ بیش از ۳۲۰۰ طرح با اعتباری در حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای مقاوم سازی ویا بازسازی مدارس کشور در نظر گرفته شده است .

وی با بیان اینکه با اجرای این طرحها سه میلیون و دویست هزار متر مربع به فضای آموزشی اضافه خواهد شد تصریح کرد تا پایان سال۹۳ در کشور هیچ مدرسه فرسوده وجود نخواهد داشت.

رئیس نوسازی مدارس کل کشور در ادامه در خصوص وضیعت کیفی مدارس نوسازی و یا مقاوم سازی شده نیز اظهار داشت :رعایت دقیق استاندارها و آیین نامه ها ی مقررات ملی ساختمانی و نکات فنی و ایمنی با دقت بیشتر نسبت به سالهای گذشته در دستور کار نظارت بر اجرای این طرحها قرار داده شده است.

وی افزود : از ابتدای سال ۸۴ تاکنون ۱۱۷ هزار کلاس درهفده میلیون و هشتصد هزار متر مربع فضای آموزشی جدید و یا مقاوم سازی شده در کل کشور با اعتبار هفت هزارو هفتصد میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است .


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.