اختلافات مالی، بهانه هتک حیثیت آقای مدیرعامل

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

00-32.jpg

رییس پلیس فضای تولید و تبادل استان هرمزگان از دستگیری مردی خبرداد که در پی اختلاف با مدیرعامل شرکت ساختمانی اقدام به هتک حیثیت این فرد نموده بود.

به گزارش تفسیری سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرگرد قرائی‌پور در این باره گفت: در پی شکایت مدیرعامل شرکتی ساختمانی مبنی بر این که فرد یا اشخاص ناشناسی با ایجاد وبلاگی در فضای مجازی اقدام به درج مطالب توهین‌آمیز علیه وی و خانواده‌اش نموده‌اند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رییس پلیس فتای استان هرمزگان عنوان‌کرد: کارشناسان پس از اخذ اظهارات شاکی و جمع‌آوری مستندات تصویری از وبلاگ طراحی شده که حاوی مطالب مورد ادعای شاکی بود و استعلام‌های صورت گرفته نهایتاً متهم را شناسایی و دستگیر نمودند.

وی افزود: متهم پس از رویت ادله و مدارک موجود به جرم خود اعتراف و سبب این کار را اختلافات کاری با شاکی بیان نمود.

به گفته قرائی‌پور با اعتراف صریح متهم، پرونده در این رابطه تشکیل، وی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی در ادامه به همهی اشخاصی که به هر نحو اقدام به هتک‌حیثیت در محیط مجازی می‌کنند اخطار داد و اعلام‌کرد: بر اساس قانون جرائم رایانه‌ای هر فردی بوسیله سامانه‌های رایانه‌ای و فضای مجازی سببات هتک‌حیثیت شهروندان را فراهم نمایند، افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.