اختلاف دیدگاه یک زن و شوهر تئاتری +عکس

۳۱اردیبهشت،

صبح روز قبل نشت مطبوعاتی نمایش «مرد بالشی» به کارگردانی محمد یعقوبی برگزار شد و آیدا کیخانی از اختلاف دیدگاهش با محمد یعقوبی گفت.

ممتازنیوز: صبح روز قبل نشت مطبوعاتی نمایش «مرد بالشی» به کارگردانی محمد یعقوبی برگزار شد و آیدا کیخانی از اختلاف دیدگاهش با محمد یعقوبی گفت. 

او دربارهٔ همکاری مشترکش با محمد یعقوبی گفت: «من و محمد یعقوبی در بسیاری از مسائل تئاتر با هم تفاوت دیدگاه داریم. من قبل از آغاز کار با محمد یعقوبی فکر می کردم عقاید بسیار مشترکی برای کار با هم داشته باشیم اما در حین تمرینات متوجه شدم که در بسیاری از چیزها دیدمان متفاوت است و در جاهایی که این تفاوت وجود داشت. سعی می کردیم یکدیگر را قانع کنیم؛ البته این تفاوت دیدگاه در نمایشی مثل «مرد بالشی» خود را بیشتر نشان می داد. من فکر می کردم می گردد در این نمایش تا حدی به سوی فانتزی پیش رفت اما آقای یعقوبی بسیار با این کار موافق نبودند.» 

محمد یعقوبی، دیگر کارگردان نمایش «مرد بالشی» و همسر آیداکیخایی در همین زمینه گفت: «من پنج سال پیش پیشنهاد کار مشترک را به آیدا دادم اما درآن زمان این اتفاق نیفتاد تا به نمایش «مرد بالشی» رسیدیم. این نمایش را ابتدا خود آیدا آغاز کرد که قرار بود در تالار حافظ اجرا شود اما بعد از آن فکر کردیم که این نمایش می تواند در ایرانشهر اجرا شود و بعد از آن من هم برای این نمایش به آیدا پیوستم و کار را آغاز کردیم و اولین چیزی هم که برای من مهم بود این بود که گروه و عوامل اولیه تغییری نکند و من هم در همان چارچوب تصمیم گیری آیدا پیش رفتم. اما مسلما از زمانی که من به این کار اضافه شدم سلایقم هم در این نمایش نقش داشته است.»

منبع:روزنامه تماشا


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.