اختلاف زیادی با تیم‌های میلیاردی نداریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از تیم‌هایی که میلیاردی هزینه کرده‌اند یک یا دو برد عقب‌تر هستیم. وضعیت ما نامناسب نیست و می‌توانیم در بازی‌های بعدی عقب افتادگی خود را جبران و به نتایج مطلوب دست یابیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ عبدالله ویسی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل راه آهن گفت: بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد نبودیم. کیفیت زمین هم به نحوی بود که توان واقعی دو تیم نمی‌توانست نمایان شود.

وی تصریح کرد: ما سه امتیاز را به راه آهن هدیه کردیم اما امیدوارم زمین‌ها به شکلی باشند که بتوان در آن برنامه‌های تاکتیکی را پیاده کرد. ما که امروز به خاطر شرایط نامناسب زمین بازنده شدیم.

سرمربی تیم پیکان در این خصوص اضافه کرد: ما در ۱۰ بازی ۱۳ امتیاز گرفته‌ایم و از تیم‌هایی که میلیاردی هزینه کرده‌اند یک یا دو برد عقب‌تر هستیم. وضعیت ما نامناسب نیست و می‌توانیم در بازی‌های بعدی عقب افتادگی خود را جبران و به نتایج مطلوب دست یابیم.

سرمربی تیم پیکان ادامه داد: تاکنون بالاتر از حدانتظار نتیجه گرفته‌ایم و تنها سه امتیاز عقب هستیم. طبق برنامه ریزی ما اگر از پنج بازی هشت امتیاز بگیریم در این فصل آسیایی خواهیم شد.

وی ادامه داد: نه داور، نه زمین و نه بازیکنان، هیچکدام مقصر نبودند. این طبیعت فوتبال است، یک روز برنده و یک روز بازنده می‌شویم.

وی گفت: متاسفانه برخی مربیان که بیرون مانده‌اند کاری می‌کنند که جای سایر سرمربیان را بگیرند. آنها از لحاظ اخلاقی و فنی امتحان‌شان را پس داده‌اند. من هم به عنوان جوان‌ترین مربی لیگ با شهامت و شجاعت جوانگرایی کرده و انقلاب بزرگی را در فوتبال ایران صورت دادم.

ویسی ادامه داد: من استعفا نمی‌دهم و هر موقع که به درد نخورم، خودم می‌روم.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: همیشه کار انسانی را انجام می‌دهم. متاسفانه برخی از مربیان ۳۰ سال است در این فوتبال کار می‌کنند اما یک مقام هشتمی هم ندارند. آنهاهر سال یک تیم گرفته یا در طول لیگ دو، سه تیم عوض می‌کنند!

وی در پایان گفت: من ایمان دارم که پیکان موفق می‌شود، همانطور که در فولاد و صبا جوانگرایی کردم و آن تیم‌ها موفق شدند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.