اخذ اعتبارنامه مربیان فرهنگسراها متمرکز شد

جام جم آنلاین: مربیان فرهنگسراها از این پس برای اخذ اعتبارنامه تدریس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران باید به کارشناسان آموزش مستقر در مراکز فرهنگی هنری این سازمان در مناطق ۲۲گانه مراجعه کنند.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نوید برکچیان درباره این تغییر روش در ثبت نام مربیان فرهنگسراها گفت: فرم هایی برای مربیان متقاضی اخذ اعتبارنامه مربی گری مرکز آموزش سازمان تهیه و به مراکز ارسال شده است.

وی افزود: مربیان با تکمیل این فرم ها که مشخصات، تحصیلات و سوابق کاری مربوطه را شامل می شود، آن  را همراه با فیش واریزی هزینه اعتبارنامه که ۵۰ درصد یارانه به آن تعلق گرفته است، به کارشناسان آموزش مناطق تحویل می دهند و این مدارک برای ثبت نام قطعی متقاضیان، به صورت یکجا توسط کارشناسان از طریق سامانه سینا به مرکز آموزش ارسال می شود.

رییس مرکز آموزش معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: آن دسته از مربیانی که در نخستین آزمون پذیرفته نمی شوند، برای شرکت مجدد در آزمون ملزم به پرداخت کل هزینه آزمون هستند و یارانه ۵۰ درصدی به آنها تعلق نمی گیرد.

برکچیان افزود: همچنین مربیانی که دو مرتبه در آزمون مربیگری مرکز آموزش شرکت کرده و مردود می شوند، دیگر نمی توانند در مراکز فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تدریس کنند و هیچ مرکزی مجاز به همکاری با این مربیان نیست.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.