اخراج دانشجویان ایرانی نمی‌تواند مانعی برای پیشرفت علمی کشور باشد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در واکنش به اخراج دانشجویان ایرانی از دانشگاه نروژ گفت: علم و سیاست را نباید با یکدیگر ادغام کرد، اینگونه مسائل نمی‌تواند مانعی برای پیشرفت علمی ایران اسلامی باشد.

“سامان نیازی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اخراج دانشجویان ایرانی از دانشگاه نروژ نشان دهنده این است که غرب به تعهدات خود عمل نمی‌کند، اظهارداشت: کشورهای غربی نه‌ تنها تحریم‌ها علیه ایران را کاهش نداده‌اند، بلکه به طرق مختلف سعی در سنگ‌اندازی در مسیر جمهوری اسلامی داشته‌اند.

وی باتاکید بر اینکه طرف‌های مذاکره، مقصران اصلی در عملکرد خصمانه دانشگاه نروژ نسبت به دانشجویان ایرانی هستند و باید پاسخگو باشند، تصریح کرد: اینگونه حرکت‌ها نشان از استیصال و ضعف منطق آنان دارد. 
 
عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: علم و سیاست را نباید با یکدیگر ادغام کرد، لذا اینگونه مسائل نمی‌تواند مانعی برای پیشرفت علمی ایران اسلامی باشد.
 
نیازی با بیان اینکه ما بارها عدم پایبندی به تعهدات را از سوی غرب شاهد بودیم، اظهارداشت: از دستگاه دیپلماسی درخواست داریم تا پاسخی مناسب در این خصوص بدهد و این مسئله را پیگیری کنند تا دانشجویان ما آنسوی مرزها بتوانند در آرامش و بدون دغدغه به تحصیل ادامه دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.